Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i helga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er alvorlig psykisk syk så her går dagene til å være alene isolert og se på tv dagen lang. Vennene jeg en gang hadde har for lengst forsvunnet siden jeg ha rvært så psykisk syk. 

Anonymkode: 7eac7...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld ryddet jeg et tilhengerlass med skrot, og i morges kjørte jeg på gjenvinningsstasjonen med det. Vi holder på å renovere min fars hus. Etterpå dro jeg dit igjen og holdt på noen timer med rydding etter snekkerne. Første bad i sjøen på flere uker var helt herlig! Spiste middag med foreldrene mine. 

Nå har jeg tent grillen, og dattera og venninnene hennes skal ordne seg mat. Jeg har inntatt bikini og en god stol. Nyter sol, varme, sjøluft og gleden over fremdeles å høre gresshopper 😅😅😅

I morgen skal jeg i kirka først. Hadde vært fantastisk om noen ba oss med på båttur, men det skjer aldri. Vi er heldige og har et fantastisk sted ved sjøen, men har ikke båt. Skal ikke klage. Nyter sommervarmen på land heller 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dolmio

Idag hadde vi besøk, og så har jeg vært på skytebanen og trent. Nå har vi spist pizza, og så skal vi se TV. Utover det har jeg ryddet litt og vært en tur i butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er alvorlig psykisk syk så her går dagene til å være alene isolert og se på tv dagen lang. Vennene jeg en gang hadde har for lengst forsvunnet siden jeg ha rvært så psykisk syk. 

Anonymkode: 7eac7...c36

Du kan jo stikke hodet ditt ut av døren og få litt sol på deg det minste. Kanskje det gjør helgen litt bedre 🙂 

Anonymkode: c5f7c...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var på teater i går, og spiste middag på en restaurant etterpå.  Nå vasker jeg klær og forbereder meg for en jobbuke.

Anonymkode: 42214...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...