Gå til innhold

Innleggelse psykiatri


Angie

Anbefalte innlegg

Hei. Noen her som har vært innlagt på psykiatri som kunne ha noe idé om hvor lenge man blir lagt inn? Har vært innlagt i en uke nå. Tok stor dose medikamenter, kjørte til sykehuset med ambulanse, da jeg kom på akutt var i koma, fikk første beh. her og videre flydd med luftambulanse til HUS. Føler meg mye bedre nå. Sannsynlige diagnoser : bp2, ADHD og GAD. 

Endret av Angie
Glemte å poste som anonym.Er det mulig å endre det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt redd for å spørre og de tror jeg ikke tar det på alvor. Noen som vet om det er mulig å endre publisering? Ser ut som jeg ikke klikket på ‘anonym’

Endret av Angie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Angie skrev:

Hei. Noen her som har vært innlagt på psykiatri som kunne ha noe idé om hvor lenge man blir lagt inn? Har vært innlagt i en uke nå. Tok stor dose medikamenter, kjørte til sykehuset med ambulanse, da jeg kom på akutt var i koma, fikk første beh. her og videre flydd med luftambulanse til HUS. Føler meg mye bedre nå. Sannsynlige diagnoser : bp2, ADHD og 

Da jeg var tvangsinnlagt sist mener jeg at det stod i papirene jeg fikk at de kunne holde meg i inntil ett år før de sikkert må fatte nytt vedtak

Anonymkode: 02f09...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det spørs om du mente det reelt at du ville dø eller om du kun ønsket å få hjelp og at overdose var et forsøk på det. Regner jo med du hadde sagt ifra til noen at du hadde tatt tablettene siden du ble funnet. 

Mange med borderline f. Eks er suicidale den ene dagen og på fest og ute med venninner å koser seg den neste.

Anonymkode: be2a3...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Det er umulig å si for oss hvor lenge en innleggelse av deg vil vare. Det kommer nok mye an på deg selv. Og hvor sterk suicidialitet du fremviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...