Gå til innhold

Alkoholutløst psykose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke vært meg selv i det siste. Følt jeg har mistet litt kontakt med virkeligheten og lever i min egen verden. I går drakk jeg alkohol. Havnet i psykose og ble tvangsinnlagt. Etter å ha sovet hadde dette gått over. Føler meg enda rar, men er nå ute av psykosen og fikk lov til å dra hjem. 

Er det fare for å havne tilbake i psykosen uten at jeg drikker? Er jo åpenbart sårbar om dagen når 7 øl gjorde meg psykotisk. 

Anonymkode: 4aef9...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan psykotisk ble du? 

Anonymkode: 9fe03...663

Jeg husker ikke så mye av det, men ifølge notat fra legevakten og sykehuset så snakket jeg usammenhengende, snakket om en engel, satt meg i hjørnet ved døra og hvisket at "vi må ikke snakke med dem" igjen og igjen, på sykehuset barrikaderte jeg rommet med stolene og bordet og la meg ned på gulvet i et hjørne for å sove, og ville ikke snakke med legen fordi jeg "ikke fikk lov". 

Anonymkode: 4aef9...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke så mye av det, men ifølge notat fra legevakten og sykehuset så snakket jeg usammenhengende, snakket om en engel, satt meg i hjørnet ved døra og hvisket at "vi må ikke snakke med dem" igjen og igjen, på sykehuset barrikaderte jeg rommet med stolene og bordet og la meg ned på gulvet i et hjørne for å sove, og ville ikke snakke med legen fordi jeg "ikke fikk lov". 

Anonymkode: 4aef9...a16

Var du ute på byen og drakk? 

Anonymkode: 9fe03...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du ute på byen og drakk? 

Anonymkode: 9fe03...663

Det har ikke noe med saken å gjøre, men jeg var jo åpenbart på et offentlig sted da jeg mistet hodet mitt. 

Anonymkode: 4aef9...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke så mye av det, men ifølge notat fra legevakten og sykehuset så snakket jeg usammenhengende, snakket om en engel, satt meg i hjørnet ved døra og hvisket at "vi må ikke snakke med dem" igjen og igjen, på sykehuset barrikaderte jeg rommet med stolene og bordet og la meg ned på gulvet i et hjørne for å sove, og ville ikke snakke med legen fordi jeg "ikke fikk lov". 

Anonymkode: 4aef9...a16

Er ikke det her sånn som alle blir når dem drikker seg drita da? 

Anonymkode: 9fe03...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært meg selv i det siste. Følt jeg har mistet litt kontakt med virkeligheten og lever i min egen verden. I går drakk jeg alkohol. Havnet i psykose og ble tvangsinnlagt. Etter å ha sovet hadde dette gått over. Føler meg enda rar, men er nå ute av psykosen og fikk lov til å dra hjem. 

Er det fare for å havne tilbake i psykosen uten at jeg drikker? Er jo åpenbart sårbar om dagen når 7 øl gjorde meg psykotisk. 

Anonymkode: 4aef9...a16

Hvorfor tror du det var psykose? 

Anonymkode: c2f38...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det her sånn som alle blir når dem drikker seg drita da? 

Anonymkode: 9fe03...663

Ikke jeg. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det var psykose? 

Anonymkode: c2f38...57f

Fordi de sa det? 

Anonymkode: 4aef9...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det var psykose? 

Anonymkode: c2f38...57f

Det var vel i bunnen og grunnen ikke ts som først trodde det var psykose. Hen ble jo tvangsinnlagt og da er det en lege eller to som har gjort en vurdering.

Anonymkode: 982f5...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Fordi de sa det? 

Anonymkode: 4aef9...a16

Skjønner, da var det nok det. Håper dte er greit å spørre når man er usikker på noe i innlegget? 

Reager litt på at du synes 7 øl er lite,  men om du drikker endel til vanlig så er det jo så klart det 😕 Uff hold deg heller unna alkohol når du blir slik som dette .

Anonymkode: c2f38...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, da var det nok det. Håper dte er greit å spørre når man er usikker på noe i innlegget? 

Reager litt på at du synes 7 øl er lite,  men om du drikker endel til vanlig så er det jo så klart det 😕 Uff hold deg heller unna alkohol når du blir slik som dette .

Anonymkode: c2f38...57f

Det er greit. 

Drikker ikke spesielt ofte, så har ikke noen form for toleranse. Er ikke tung heller. Så mulig det ikke er lite da. Ja får holde meg unna alkohol framover. Har ikke lyst på gjentakelse akkurat. :)

Anonymkode: 4aef9...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...