Gå til innhold

Noen med praktisk innsikt her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dørhåndtaket til verandadøren har blitt veldig vrient å lukke. Kan jeg smøre med matolje, eller er det å pisse i buksa for å holde seg varm? Jeg prøver å google etter WD-40 hos noen som har billig hjemlevering, eller leverer rett i postkassa. Men det virker som at de enten leverer på pick up point, eller så står det ikke hva slags levering det er. Hva er feil med postkassa i disse dager? Alt må jo hentes på posten. Selv om man lett får plass til en liten sprayflaske i postkassa. 

Anonymkode: 79a21...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dørhåndtaket til verandadøren har blitt veldig vrient å lukke. Kan jeg smøre med matolje, eller er det å pisse i buksa for å holde seg varm? Jeg prøver å google etter WD-40 hos noen som har billig hjemlevering, eller leverer rett i postkassa. Men det virker som at de enten leverer på pick up point, eller så står det ikke hva slags levering det er. Hva er feil med postkassa i disse dager? Alt må jo hentes på posten. Selv om man lett får plass til en liten sprayflaske i postkassa. 

Anonymkode: 79a21...e5e

Er det et problem å hente på posten da?

Anonymkode: 92717...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Matolje funker, men mest midlertidig. Ellers kan du jo få kjøpt olje på bensinstasjoner, Clas Ohlson, Europris osv.

Anonymkode: ecc08...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det et problem å hente på posten da?

Anonymkode: 92717...007

Det går mot mine prinsipper å hente på post det som kunne vært levert i postkassa. Det er en så dum praksis atte fy.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da får du bestille pakke levert på døra.

Anonymkode: 92717...007

Koster typ 350,-

35 minutter siden, kupton skrev:

Kjøp 5-56 på bensinstasjonen. 

Ja, jeg bor jo rett ved. Kanskje det. Hvis det virker.

 

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Matolje funker, men mest midlertidig. Ellers kan du jo få kjøpt olje på bensinstasjoner, Clas Ohlson, Europris osv.

Anonymkode: ecc08...011

Ja, får se på det. Men mest ville jeg ha det i postkassa. Er veldig agorafobisk.

Anonymkode: 79a21...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dørhåndtaket til verandadøren har blitt veldig vrient å lukke. Kan jeg smøre med matolje, eller er det å pisse i buksa for å holde seg varm? Jeg prøver å google etter WD-40 hos noen som har billig hjemlevering, eller leverer rett i postkassa. Men det virker som at de enten leverer på pick up point, eller så står det ikke hva slags levering det er. Hva er feil med postkassa i disse dager? Alt må jo hentes på posten. Selv om man lett får plass til en liten sprayflaske i postkassa. 

Anonymkode: 79a21...e5e

Du kan stille inn hvor trangt det er på noen dører.

Skru ut brønnene som boltene går inn i og sett dem inn en annen vei. Hvis du ser på dem skjønner du hvordan det funker.

Jeg tror forsåvidt matolje kan fungere, men ville mye heler brukt WD-40. Jeg har brukt matolje selv på ting som ikke er så nøye. Gammel gressklipper f.eks.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...