Gå til innhold

Forberedelse til psykologtime


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Snart ny time, og "panikken" siger innover. Det knyter seg i brystet, uggen i magen, føler meg uvel/kvalm når jeg tenker på det. Vet jeg burde ha gjort meg noen tanker siden sist og, om hva jeg vil ha ut av timen, men hjernen føles stappet med vatt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Føler det er liten vits i å møte, at det ikke kommer til å gå. 

Hvordan kan jeg håndtere dette? 

Anonymkode: 08f45...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

begynn med å skrive ned noe du kan ta med.

Anonymkode: 3218a...a6b

Det er litt av problemet, hjernen "krøller seg" eller "stivner" når jeg tenker på det, så jeg har lite å skrive ned. 

Anonymkode: 08f45...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pragmatikeren
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt av problemet, hjernen "krøller seg" eller "stivner" når jeg tenker på det, så jeg har lite å skrive ned. 

Anonymkode: 08f45...5e8

Der har du temaet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Pragmatikeren skrev:

Der har du temaet😊

Nja, akkurat det er tatt opp gjentatte ganger. :)

Anonymkode: 08f45...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pragmatikeren
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, akkurat det er tatt opp gjentatte ganger. :)

Anonymkode: 08f45...5e8

Skjønner 😊Hva er årsaken til at du går i behandling? Hva håper du å oppnå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snart ny time, og "panikken" siger innover. Det knyter seg i brystet, uggen i magen, føler meg uvel/kvalm når jeg tenker på det. Vet jeg burde ha gjort meg noen tanker siden sist og, om hva jeg vil ha ut av timen, men hjernen føles stappet med vatt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Føler det er liten vits i å møte, at det ikke kommer til å gå. 

Hvordan kan jeg håndtere dette? 

Anonymkode: 08f45...5e8

Det er en time. Det skjer ikke noe spesielt om du ikke er topp forberedt. Det går nok bra skal du se. Du krisemaksimerer. 

Anonymkode: 69fa7...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...