Gå til innhold

Mener munnbind begrenser folks frihet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker folk er noen egoister.

https://www.dagsavisen.no/nyheter/munnbind-splitter-folket-1.1754276#cxrecs_s

June Bendiksen er «110 prosent mot munnbind», forteller hun. 

– Jeg er rasende. Vi tok fly fra Tromsø i går, og da måtte jeg ha det svineriet på meg. Jeg synes det er ubehagelig og unødvendig.

I tillegg mener Bendiksen munnbind strider mot friheten til å kunne bestemme selv.

– Helsemyndighetene har ikke kommet med påbud om bruk av munnbind, men varsler en mulig oppfordring. 

– Ja, og det er det strengeste de kan komme med, spør du meg. Hvis de kommer med påbud så får jeg helt hetta. Da går vi i demonstrasjonstog, sier hun med et smil.

Anonymkode: c3aa3...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar

Fjols! En sånn holdning demonstrerer ikke akkurat evnen til å se den alvorlige konsekvensen av "frihet" i en pågående pandemi.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

June kan ta seg en bolle. June er en dust.

Anonymkode: 10641...8ae

June hater det faktum at hun er en dust og at hun både må ta seg en bolle samtidig som hun kjører en pølse opp i rævva si. 

Anonymkode: fece4...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...