Gå til innhold

ISW


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du mystiske, kunnskapsrike mummitroll

Skjønner at du har gode medisinkunnskaper både om hjerte og psykiatri, men at du ikke er lege. Hvis du var lege, hvilket fagfelt ville du da ha valgt å spesialisere deg i, hvis det var sånn at du i tillegg ville blitt legespesialist? :)

 

Anonymkode: 31637...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 11.8.2020 den 22.58, Gjest CronaBrain skrev:

ISW? personlig for meg, nevrologi..

Ja, ISW. Han kan visst mye mer enn bare hjerte og psykiatri. Er visst noen som kjenner han godt her. Ja, det er mange grener innenfor medisin å spesialisere seg i. Vet ikke hva jeg ville ha valgt selv. Jo vent, kanskje jeg ville ha valgt dermatologi. Kroppens største organ, huden. Men ville aldri ha bare blitt fastlege. 🕵️‍♂️ 

Anonymkode: 31637...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg lurer på hva han jobber med siden han har skrevet at han har hatt å gjøre med hundrevis av rusmisbrukere og psykotiske. @ISW vil du si noe om det? :)

Anonymkode: 02a01...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...