Gå til innhold

Tørr ikke innrømme til psykiatrien


Marye

Anbefalte innlegg

At jeg har sluttet med medisin. Orker ikke at noen skal bli sinte på meg.. og har det så bra nå at jeg nekter ta medisin :( får bare la være å ta tlf når de ringer? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Marye skrev:

At jeg har sluttet med medisin. Orker ikke at noen skal bli sinte på meg.. og har det så bra nå at jeg nekter ta medisin :( får bare la være å ta tlf når de ringer? :(

si ifra til dem så slipper du å gå på en smell :) 

Anonymkode: 1e99c...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Marye skrev:

At jeg har sluttet med medisin. Orker ikke at noen skal bli sinte på meg.. og har det så bra nå at jeg nekter ta medisin :( får bare la være å ta tlf når de ringer? :(

Det er best å være ærlig om det, da kan de bedre hjelpe deg om du skulle bli dårlig igjen. Blir de virkelig sinte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er best å være ærlig om det, da kan de bedre hjelpe deg om du skulle bli dårlig igjen. Blir de virkelig sinte?

Legen er streng og fått kraftige beskjeder om ikke slutte med leponex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Marye skrev:

Legen er streng og fått kraftige beskjeder om ikke slutte med leponex

Men da må du jo ta en alvorsprat med den legen, fortelle om smertene dine og at dette ikke går lenger. Du kan jo foreslå abilify siden du tåler det bedre, de må jo høre på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men da må du jo ta en alvorsprat med den legen, fortelle om smertene dine og at dette ikke går lenger. Du kan jo foreslå abilify siden du tåler det bedre, de må jo høre på deg. 

Nei jeg vil ikke ha medisiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du går jo dit frivillig så du står jo helt fritt til om du ønsker å avslutte. Er bedre at de som er syke og ønsker hjelp får hjelp enn folk som ikke er syke. 

Anonymkode: 3b0cb...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...