Gå til innhold

Psykisk syk mor...


Villanda

Anbefalte innlegg

... har forsøkt å bade med barna i kald sjø, og fått en liten smakebit hvordan det er å ha panikkanfall (hyperventilering). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

??

Sååeee... Det er et tegn på at du er en psykisk syk mor fordi du hyperventilerte  da du badet i kald sjø?

Mener du da at siden du hyperventilerte da du badet i kald sjø med ungene dine, så er du psykisk syk?

Skjønte ikke helt dette, jeg. Det er forskjell på hyperventilering som kommer av psykisk sykdom som angst ned panikkanfall og det at man puster litt raskt rett etter at en har hoppet ned i kaldt badevann. Sistnevnte vil jo gi seg ganske kjapt når kroppen får venner seg til temperaturen. Synes dette var en elendig sammenligning, og du kan ikke ta dette som tegn på at du er psykisk syk. 

Anonymkode: 4b4de...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

??

Sååeee... Det er et tegn på at du er en psykisk syk mor fordi du hyperventilerte  da du badet i kald sjø?

Mener du da at siden du hyperventilerte da du badet i kald sjø med ungene dine, så er du psykisk syk?

Skjønte ikke helt dette, jeg. Det er forskjell på hyperventilering som kommer av psykisk sykdom som angst ned panikkanfall og det at man puster litt raskt rett etter at en har hoppet ned i kaldt badevann. Sistnevnte vil jo gi seg ganske kjapt når kroppen får venner seg til temperaturen. Synes dette var en elendig sammenligning, og du kan ikke ta dette som tegn på at du er psykisk syk. 

Anonymkode: 4b4de...b6a

Nei, det var ikke ment 100 prosent seriøst. Men en hyperventilerer ofte ved panikkanfall har jeg inntrykk av. Mente bare at jeg kanskje fikk merke LITT av hvordan det er. Med "smakebit" mente jeg bare bittelitt, en LITEN del av det. Vet at panikkanfall oppleves MYE verre. Jeg var jo ikke redd.  Turte ikke svømme ut på dypet da, men ikke noe panikk. 

Snakk om psykisk syke foreldre for tiden. Selvsagt var ikke dette tegn på at jeg er psykisk syk. Det visste jeg jo fra før at jeg er. Ja, vanlig å hyperventilere når en kommer i kaldt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...