Gå til innhold

Ikke helt fornøyd med brystoperasjon

Anbefalte innlegg

Gjest litt skuffet

For 8 mnd siden fikk jeg lagt inn 220 ml ved en anerkjent klinikk. Nå er arrene mine fortsatt meget godt synlige (rødflammete rundt en smal opphøyet strek), brystvortene har havnet for langt ut på sidene av brystene og den ytterste buen på hvert bryst har blitt alt for rett. Dette plager meg, jeg er singel men våger ikke vise brystene mine for en mann siden det synes så godt hva jeg har gjort - vil ikke at noen skal vite det. Er det mulig å rette opp noe av dette uten å få flere skjemmende arr? Har nedsatt følsomhet også, på toppen av det hele.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45635-ikke-helt-forn%C3%B8yd-med-brystoperasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Våril

Men ligger ikke arrene dine under brystene da..? Kan de være så godt synlige da..?

Jeg har selv silikonproteser og arrene under brystene synes overhode ikke. Det er en smal, kort strek under hvert bryst. Den "streken" har blitt hvit nå, og kan bare sees med forstørrelsesglass...!

Men jeg skjønner det andre du sier. Det har ikke skjedd med meg, men jeg har sett det på andre.

Jeg synes du burde kontakte klinikken hvor du gjorde det og snakke med dem. Noe må du vel kunne få gjort. Du skal jo være fornøyd, helst veldig fornøyd :-)

Hilsen

Gjest litt skuffet

Men ligger ikke arrene dine under brystene da..? Kan de være så godt synlige da..?

Jeg har selv silikonproteser og arrene under brystene synes overhode ikke. Det er en smal, kort strek under hvert bryst. Den "streken" har blitt hvit nå, og kan bare sees med forstørrelsesglass...!

Men jeg skjønner det andre du sier. Det har ikke skjedd med meg, men jeg har sett det på andre.

Jeg synes du burde kontakte klinikken hvor du gjorde det og snakke med dem. Noe må du vel kunne få gjort. Du skal jo være fornøyd, helst veldig fornøyd :-)

Hilsen

Takk for svar! :) Hvor lang tid tok det før arrene dine ble hvite/usynlige? De synes ikke sååå godt hos meg, bare når jeg strekker armene i været. Men det røde gjør at det blir mer "skygge". Håper det blir bedre etter hvert.

Gjest Våril

Takk for svar! :) Hvor lang tid tok det før arrene dine ble hvite/usynlige? De synes ikke sååå godt hos meg, bare når jeg strekker armene i været. Men det røde gjør at det blir mer "skygge". Håper det blir bedre etter hvert.

Jeg kan ikke huske hvor lang tid det tok før arrene ble "usynlige". Det er 10 år siden jeg gjorde dette. Men du må nok gi det litt tid.

Hilsen

Hei

Jeg har tenkt å ta en brystoperasjon til sommeren. Har brukt mye tid på å finne ut mest mulig, men synes det er veldig vanskelig å finne ut hvilken klinikk jeg skal velge.

Innlegget ditt skremte meg litt. Gjorde klinikken din en god nok jobb?

Hvilken klinikk er det snakk om? Hvis du ikke vil svare på det siste forstår jeg det ;-).

Vil bare finne ut mest mulig om folks erfaringer før jeg tar skrittet.

Apropos hva slags innlegg fikk du rundt/anatomisk, hvor mye, over-/under muskel osv?

Håper du blir mer fornøyd etterhvert :-)

lykke til

mvh Tilla

hei. har selv operasjon om tre uker. Er kjempe nervøs fordi jeg er så usikker på størrelsen.Du hadde 220. Ble de store? er livredd for at de skal bli for store. Legen sier jeg burde ta 250, men jeg vil ta 220. hadde du store fra før av? Hvor store ble de? ser de ekte ut? vil ikke se fake ut. Håper på svar.

Annonse

Gjest litt skuffet

hei. har selv operasjon om tre uker. Er kjempe nervøs fordi jeg er så usikker på størrelsen.Du hadde 220. Ble de store? er livredd for at de skal bli for store. Legen sier jeg burde ta 250, men jeg vil ta 220. hadde du store fra før av? Hvor store ble de? ser de ekte ut? vil ikke se fake ut. Håper på svar.

De er akkurat passe store. Hadde en liten B fra før, nå har jeg stor B/liten C akkurat som jeg håpet på. Blir nok mer fornøyd etter hvert. Ikke ta for mye! Det blir fort seendes fake ut!

Gjest litt skuffet

Hei

Jeg har tenkt å ta en brystoperasjon til sommeren. Har brukt mye tid på å finne ut mest mulig, men synes det er veldig vanskelig å finne ut hvilken klinikk jeg skal velge.

Innlegget ditt skremte meg litt. Gjorde klinikken din en god nok jobb?

Hvilken klinikk er det snakk om? Hvis du ikke vil svare på det siste forstår jeg det ;-).

Vil bare finne ut mest mulig om folks erfaringer før jeg tar skrittet.

Apropos hva slags innlegg fikk du rundt/anatomisk, hvor mye, over-/under muskel osv?

Håper du blir mer fornøyd etterhvert :-)

lykke til

mvh Tilla

Ikke gjør det på sommeren!!! Du kan ikke få sol på brystene på 2 mnd, og ikke sol på arrene på 6! I tillegg er det vondt i begynnelsen, og du må være forsiktig! Ellers bør du ha noen gode unnskyldninger på lager om hvorfor du ikke kan være med på stranden. Jeg fikk 220 ml over muskelen, snitt under brystet (hadde liten B fra før, nå stor B/liten C som ønsket). Angrer på at jeg ikke fikk snittet i armhulen, greiere å ha arret der når det gjelder... Klinikken er den som begynner på F, vil ikke navngi da blir nok innlegget slettet. Han er veldig erfaren, det er vel bare slik det skal bli. Arrene blekner nok mer, og jeg henger meg nok litt for mye opp i at de ikke er så perfekte som før (da de var alt for små men finere). Ikke legg under muskelen, det tar mye lenger tid å komme seg. Det er bare hvis man er veldig liten og tynn at man bør det. Det går sikkert bra, men gjør det heller nå eller etter sommeren! Lykke til! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...