Gå til innhold

Lavkvalitetshjerne og asperger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at det egentlig heter autisme nå, men jeg virkelig hater den lavkvalitetshjernen min. Hvorfor kunne jeg ikke bare blitt født normal? Forstår jo ingen ting sosialt jo. 

Anonymkode: aee47...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke en lavkvalitets hjerne bare fordi du har Asperger. I så fall mener du vel alle oss med AS har det og da sier jeg bare snakk for deg selv. 

Du må finne en måte å akseptere at du har den diagnosen. Ikke rakke sånn ned på deg selv. Og det er ikke synd i deg som har Asperger. Det er mange som har den diagnosen og ja det er jo kjipt, men ingen av oss kommer noen vei hvis vi skal hate oss selv for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bar sånn det er.

Anonymkode: 8c84a...de6

Det er dritkjipt å ødelegge hele livet på den lavkvalitets og livsødeleggende diagnosen. Skulle ønske jeg hadde fått kreft isteden da hadde jeg i det minste fått sympati. Den sykdommen jeg har går jo ikke Ann å ha et verdig liv på. 

Anonymkode: aee47...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dritkjipt å ødelegge hele livet på den lavkvalitets og livsødeleggende diagnosen. Skulle ønske jeg hadde fått kreft isteden da hadde jeg i det minste fått sympati. Den sykdommen jeg har går jo ikke Ann å ha et verdig liv på. 

Anonymkode: aee47...524

Viser du sympati for andre da? Eller er det deg som har drevet og hakket på folk og ment at en bruker har borderline i en annen tråd her?

Anonymkode: 730ce...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viser du sympati for andre da? Eller er det deg som har drevet og hakket på folk og ment at en bruker har borderline i en annen tråd her?

Anonymkode: 730ce...625

Nei hadde jeg hadde en annen litt mer høystatus diagnose enn den dumme autistdiagnosen hadde alt vært bra. Får jo ikke til noen ting. Det eneste som er bra er utseende. 

Anonymkode: aee47...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dritkjipt å ødelegge hele livet på den lavkvalitets og livsødeleggende diagnosen. Skulle ønske jeg hadde fått kreft isteden da hadde jeg i det minste fått sympati. Den sykdommen jeg har går jo ikke Ann å ha et verdig liv på. 

Anonymkode: aee47...524

Ikke kast bort tiden på å prøve å komme deg til toppen av offerhierarkiet. 

Anonymkode: ba7b4...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei hadde jeg hadde en annen litt mer høystatus diagnose enn den dumme autistdiagnosen hadde alt vært bra. Får jo ikke til noen ting.

Hva er det du ikke får til?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er bra er utseende. 

Anonymkode: aee47...524

Så bra da.

Anonymkode: 53aa6...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...