Gå til innhold

Bipolar innvendig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noe form for diagnose i bipolar feltet som dekker bipolare som er «usynelige«? Mener, jeg er meget sjenert og går ikke rundt og snakker i ett kjør, men innvendig føles det som en mani. En form for usynelig bipolar lidelse? Har også perioder der jeg er langt nede, uten at det synes så mye utvendig.

Anonymkode: 5cce1...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bipolar type 2, og er flink til å fremstå «normal» uansett hvordan jeg har det. 

Anonymkode: 5d71b...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har bipolar type 2, og er flink til å fremstå «normal» uansett hvordan jeg har det. 

Anonymkode: 5d71b...c97

Samme her. Har også type to og når jeg feks vet at jeg er hypoman, kan psykepleieren si "men du virker ikke hypoman". Drit og dra, da blir jeg skikkelig irritert!

Anonymkode: 7bda3...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Folk kan ikke nødvendigvis se på deg at du er hypoman. Men jeg tror det er sånn at de som kjenner deg godt bør merke at du er annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marye skrev:

Jeg Var sengeliggende i 2 mnd med mani før det eskalerte i psykose

Du lå bokstavelig talt i sengen hele tiden og kun var oppe for å gå på do og spise? 

Anonymkode: dbbe1...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...