Gå til innhold

Mislykket selvmordsforsøk hjerneskade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du henge ut alle autister nå?

Anonymkode: 1acc9...899

Nei, jeg mente ikke å henge ut alle. Bare denne ts og muligens et par til som forsøpler forumet med stygge, frekke og lite gjennomtenkte kommentarer og spørsmål. Jeg vet at alle ikke er sånn. For litt siden var det noen som klaget på at de var blitt utestengt på livstid fra KG, og de lurte på om det var fordi de var autister. De kalte det diskriminering av autister, men det er jo ikke det det handler om. De blir ikke utestengt pga diagnosen, men på grunn av oppførselen. Regnet med at ts er en av disse, og det var oppførselen jeg også siktet til, ikke nødvendigvis diagnosen. Som sagt; jeg vet at alle med autisme ikke oppfører seg ufint. Kun ts og hans/hennes likesinnede. Kjenner igjen vedkommende ts fordi hen er så opphengt i dette med at folk egentlig ikke er ute etter å dø, bare få oppmerksomhet når de tar overdoser. Videre en ellers kranglete, kverulerende og ufin måte å være på. Hen, og muligens et par andre, er også veldig klar på at folk opptar plass i psykiatrien uten grunn, og at de ikke kan være særlig syke når de har venner og familie. Hen/de andre hevder faktisk at folk lurer helsevesenet og systemet ved å juge seg til symptomer for å få plass, i den hensikt å få oppmerksomhet fra leger og psykologer. Det har vært mye av dette den siste tida, og det har kommet fram at de som holder på sånn er autister. 

Anonymkode: 9c217...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mente ikke å henge ut alle. Bare denne ts og muligens et par til som forsøpler forumet med stygge, frekke og lite gjennomtenkte kommentarer og spørsmål. Jeg vet at alle ikke er sånn. For litt siden var det noen som klaget på at de var blitt utestengt på livstid fra KG, og de lurte på om det var fordi de var autister. De kalte det diskriminering av autister, men det er jo ikke det det handler om. De blir ikke utestengt pga diagnosen, men på grunn av oppførselen. Regnet med at ts er en av disse, og det var oppførselen jeg også siktet til, ikke nødvendigvis diagnosen. Som sagt; jeg vet at alle med autisme ikke oppfører seg ufint. Kun ts og hans/hennes likesinnede. Kjenner igjen vedkommende ts fordi hen er så opphengt i dette med at folk egentlig ikke er ute etter å dø, bare få oppmerksomhet når de tar overdoser. Videre en ellers kranglete, kverulerende og ufin måte å være på. Hen, og muligens et par andre, er også veldig klar på at folk opptar plass i psykiatrien uten grunn, og at de ikke kan være særlig syke når de har venner og familie. Hen/de andre hevder faktisk at folk lurer helsevesenet og systemet ved å juge seg til symptomer for å få plass, i den hensikt å få oppmerksomhet fra leger og psykologer. Det har vært mye av dette den siste tida, og det har kommet fram at de som holder på sånn er autister. 

Anonymkode: 9c217...5c1

Du vet da ingen ting om anonym 0dd42...2a5 er autist. Kan likegodt ha en eller annen PF.

Anonymkode: 1acc9...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet da ingen ting om anonym 0dd42...2a5 er autist. Kan likegodt ha en eller annen PF.

Anonymkode: 1acc9...899

Jeg er ganske sikker på at vedkommende er autist. Dette fordi hen har fått en hang-up på nevnte tema, og fra tidligere har det i slike tråder kommet fram at hen ikke har venner og familie. Også en hang-up. Hen har også avslørt/sagt selv at hen har autisme. To indikatorer er nettopp dette med manglende venner og hang-upsene i spesielle temaer. 

Anonymkode: 9c217...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske sikker på at vedkommende er autist. Dette fordi hen har fått en hang-up på nevnte tema, og fra tidligere har det i slike tråder kommet fram at hen ikke har venner og familie. Også en hang-up. Hen har også avslørt/sagt selv at hen har autisme. To indikatorer er nettopp dette med manglende venner og hang-upsene i spesielle temaer. 

Anonymkode: 9c217...5c1

I tillegg en åpenbar mangel på sosiale ferdigheter og manglende empati. 

Merk: Jeg mener ikke at ALLE autister er sånn, men det kan være gode markører for diagnosen. 

Anonymkode: 9c217...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg en åpenbar mangel på sosiale ferdigheter og manglende empati. 

Merk: Jeg mener ikke at ALLE autister er sånn, men det kan være gode markører for diagnosen. 

Anonymkode: 9c217...5c1

Denne type fjerndiagnostisering og uthengning syntes jeg du skal slutte med.

Anonymkode: 1acc9...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo diagnosen din, og at du har fått en hang-up på dette med at folk egentlig ikke ønsker å dø når de f. eks tar overdoser med medikamenter. 

Du har spurt om dette lenge og mye, og har fått mange oppklarende svar. Hvorfor kan du ikke bare la dette temaet ligge nå? 

Skjønner også godt hvorfor du og dine likesinnede er blitt kastet ut av KG på livstid.. Dessverre er det vi her som nå  i stedet må hanskes med dere. Forumet flommer over av sånne som deg nå, og jeg begynner å bli mektig lei! Alltid ufin, alltid med spørsmål som kan trigge, alltid uten empati, og alltid totalt mangel på sosiale ferdigheter.

Gå heller og finn på noe annet!

Anonymkode: 9c217...5c1

Wow. Dette er mitt første innlegg der jeg skriver om overdose. Er du klar over hvor mange personer det bor i Norge? Det er ikke sånn at bare fordi det skrives mye om et visst tema her inne så er alle de trådene startet av samme person.. 

Anonymkode: 0dd42...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du henge ut alle autister nå?

Anonymkode: 1acc9...899

Ikke sikkert "likesinnede" er ment som "med samme diagnose". Det kan være retta mot oppførsel uavhengig av diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...