Gå til innhold

Stabil lenge, men nå..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bp 2, og har vært rimelig stabil lenge. Et par dårlige dager periodevis, og lengre perioder med noe min samboer tolker som hypomane perioder, uten "at det tar helt av". Det var eksempelvis to uker "mild hypomani" nå frem til søndag, hvor jeg så har krasjlandet litt. Bekymrer meg nå for en ny depressiv periode da jeg føler meg utmattet, ingen energi vil bare isolere meg, sover dårlig, hodepine, det som før var lystbetont er ikke det, husarbeid og middag er et ork, etc.. Har GAD, og sosial angst i tillegg da, men har jobbet mye med sistnevnte hos behandler i det siste. Har vært ute av arbeidslivet i 1 5 år, og skal i ca. 20% jobb om 1 måned- kan det være det som utløser dette? Jeg gruer og gleder meg, men nå er jeg redd for om det vil gå.

Bortsett fra spørsmålet, ble dette vel også en slags ventilering fra min side, men setter stor pris på innspill og kommentarer..

Anonymkode: 1432d...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...