Gå til innhold

Visste du at Tom Hanks er døde av covid 19 og paven er fengslet og fremstilles som et hologram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cabalen ble oppløst i Mars 2020. Vatikanet er tømt og Paven i husarrest med fotlenke, og de som ser på han i Roma ser på Holografi av han.

Det begynte faktisk med at det ble rapportert på nyheter i Australia at Tom Hanks og kona døde av Korona.  De postet det på Australske medier, og flere har snakket om dette der borte. Men i mediene resten av verden forsøker de å få det til å se ut som om de lever. Det begynte også med spørsmål om hvorfor Ellen Degeneres og Oprah (kun 2 av veldig mange kjendiser) ble satt i husarrest med fotlenke (fengsel) når de alle påsto de var hjemme i frivillig karantene pga Korona.

Det er så utrolig mye detaljer i det hele bildet at jeg ikke har funnet alle bitene enda, men nok til å vite at Korona er nedjustert på alle myndigheters nettsider, og WHO, til å være et vanlig forkjølelsevirus, bare noen dager før Norge gikk i Lockdown.

Jeg husker også at jeg leste dette både på norske helsesider og i norske medier, men tenkte ikke noe spesielt over det fordi alle var fokusert på at denne situasjonen var så ille og at Kina var i Lockdown.

Jeg har alltid visst at svært mye av det som skrives i media er vridd, og feilformulert med vilje for å forvirre folk og selge aviser. Det vist seg å være bare en liten flik av sannheten.

Anbefaler alle å lete litt rundt selv. Hva er logisk? Hva er fornuftig? Hva henger sammen og hva henger ikke sammen. Ikke avfei alt som konspirasjonsteorier, forsøk å ha et åpent sinn og TENK SELV.

Finner du noe som gjør vondt å se på som en sannhet, vit at du ikke er alene. 

Anonymkode: 18d6c...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og at de drikker babyblod og at det finnes kloner? Nei, jeg tror Oprah er et godt menneske med et åndelig syn på verden, hun har hjulpet mange med sine programmer og hjelper fortsatt folk i dag. Hun har gode intensjoner og ikke er hun pedofil heller! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Og at de drikker babyblod og at det finnes kloner?

Særlig. Har du lest for mye på Nyhetsspeilet nå.

Anonymkode: e032e...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Særlig. Har du lest for mye på Nyhetsspeilet nå.

Anonymkode: e032e...403

Har lest det på FB og jeg nekter å tro på det, men kan bli usikker iblant når så mange tror på det. De drikker babyblod får å holde seg unge, nekter å tro at Oprah gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det begynte faktisk med at det ble rapportert på nyheter i Australia at Tom Hanks og kona døde av Korona.  De postet det på Australske medier, og flere har snakket om dette der borte. Men i mediene resten av verden forsøker de å få det til å se ut som om de lever.

Synes du ikke det er spesielt at man skulle bruke så kolossalt med tid krefter og energi på å skjule at Hanks og kona er døde. De er to mennesker som alle andre, skuespillere, men mennesker. Verden går greit videre uten dem, selv om det er et tap for deres nærmeste. Poenget er, hvem bryr seg sånn egentlig. Synes du ikke det er rart at dette liksom skal være en voldsom "greie", noe skjult, noe "spesielt"?

Anonymkode: 4c08f...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har lest det på FB og jeg nekter å tro på det, men kan bli usikker iblant når så mange tror på det. De drikker babyblod får å holde seg unge, nekter å tro at Oprah gjør det. 

Men du tror at andre gjør det? 

Anonymkode: e032e...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det er spesielt at man skulle bruke så kolossalt med tid krefter og energi på å skjule at Hanks og kona er døde. De er to mennesker som alle andre, skuespillere, men mennesker. Verden går greit videre uten dem, selv om det er et tap for deres nærmeste. Poenget er, hvem bryr seg sånn egentlig. Synes du ikke det er rart at dette liksom skal være en voldsom "greie", noe skjult, noe "spesielt"?

Anonymkode: 4c08f...33f

De har vel kloner. Og prinsesse Diana lever påstår de og flere andre døde lever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du tror at andre gjør det? 

Anonymkode: e032e...403

Er usikker på det, vet ikke hva jeg skal tro. Det er så mye som florerer rundt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det er spesielt at man skulle bruke så kolossalt med tid krefter og energi på å skjule at Hanks og kona er døde. De er to mennesker som alle andre, skuespillere, men mennesker. Verden går greit videre uten dem, selv om det er et tap for deres nærmeste. Poenget er, hvem bryr seg sånn egentlig. Synes du ikke det er rart at dette liksom skal være en voldsom "greie", noe skjult, noe "spesielt"?

Anonymkode: 4c08f...33f

Har sett det på YouTube. I mange videoer. Så da må det nok være sant.

Anonymkode: 18d6c...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

De har vel kloner. Og prinsesse Diana lever påstår de og flere andre døde lever. 

Og dette at du sett bevis for?

Anonymkode: e032e...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette at du sett bevis for?

Anonymkode: e032e...403

Nei har ikke det. Og hvis noen spør etter kilder skriver de at det må de finne ut av selv. Men hvis alt som anviselig skjer nå er sant er det en skremmende verden vi lever i, child trafficing er jo sant da. Og Trump er med på å stoppe det, men det er jo så mange angivelige kjente med i den pedofilringen. Har vanskelig for å tro på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cabalen ble oppløst i Mars 2020. Vatikanet er tømt og Paven i husarrest med fotlenke, og de som ser på han i Roma ser på Holografi av han.

Det begynte faktisk med at det ble rapportert på nyheter i Australia at Tom Hanks og kona døde av Korona.  De postet det på Australske medier, og flere har snakket om dette der borte. Men i mediene resten av verden forsøker de å få det til å se ut som om de lever. Det begynte også med spørsmål om hvorfor Ellen Degeneres og Oprah (kun 2 av veldig mange kjendiser) ble satt i husarrest med fotlenke (fengsel) når de alle påsto de var hjemme i frivillig karantene pga Korona.

Det er så utrolig mye detaljer i det hele bildet at jeg ikke har funnet alle bitene enda, men nok til å vite at Korona er nedjustert på alle myndigheters nettsider, og WHO, til å være et vanlig forkjølelsevirus, bare noen dager før Norge gikk i Lockdown.

Jeg husker også at jeg leste dette både på norske helsesider og i norske medier, men tenkte ikke noe spesielt over det fordi alle var fokusert på at denne situasjonen var så ille og at Kina var i Lockdown.

Jeg har alltid visst at svært mye av det som skrives i media er vridd, og feilformulert med vilje for å forvirre folk og selge aviser. Det vist seg å være bare en liten flik av sannheten.

Anbefaler alle å lete litt rundt selv. Hva er logisk? Hva er fornuftig? Hva henger sammen og hva henger ikke sammen. Ikke avfei alt som konspirasjonsteorier, forsøk å ha et åpent sinn og TENK SELV.

Finner du noe som gjør vondt å se på som en sannhet, vit at du ikke er alene. 

Anonymkode: 18d6c...bc4

Det er vel ikke det beste rådet du kan komme med. Tipper du mener at månelandingen aldri fant sted og at jorda er flat?

Anonymkode: 8f159...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid visst at svært mye av det som skrives i media er vridd, og feilformulert med vilje for å forvirre folk og selge aviser. Det vist seg å være bare en liten flik av sannheten.

Anonymkode: 18d6c...bc4

Ja det er nok riktig, aviser bryr seg mest om å tjene penger. Og bevisst eller ubevisst farger det deres artikler. Og jo flinkere aviser blir til denne oppgaven, jo mindre "sann"/"objektiv blir informasjonen du får presentert. 

Men tror du ikke konspirasjonsteori websidene også holder på slik? De har samme incentiv de

Tror ikke løsningen på fake news i mainstream medier, er å suge til seg fake news fra alternative medier. Da løser du ingenting, trolig ender du opp i en mye verre situasjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sett det på YouTube. I mange videoer. Så da må det nok være sant.

Anonymkode: 18d6c...bc4

Er det ingen av dere som har fått undervisning i kildekritikk?

Anonymkode: 4c08f...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen faktisk tror på dette pisset som kommer frem i denne tråden, står det verre til med folkehelsen enn jeg trodde.

 

Man blir ikke profet eller sannsiger av å spinne opp noen løgnaktige historier i hasjrus, og poste det til folk som kjøper alt de får presentert på youtube, eller nyhetsspeilet. 

Anonymkode: e94a0...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig relevant....

Anonymkode: 8f159...e59

Er jo relevant å vite at syke ting som høres ut som ville konspirasjonsteorier faktisk skjer noen ganger og er ekte konspirasjoner. Så en kan ikke bare avfeie en konspirasjonsteori ved at den høres gal ut, men en må være kritisk til om det er tilstrekkelig med bevis som bygger opp under påstanden.

Hollywood-eliten driver med mye rart, mens de går på scenen og snakker om hvor flotte folk de er og driver med "virtue signaling", mens de skjuler grufullheter de VET foregår, men som de heller vil ti stille om for å berike seg selv. Hvis disse folkene åpenlyst innrømmer at de sprøyter inn kroppsrester av kjønnslemlestede babyer inn i ansiktet for å se penere ut, hva tror du de ikke innrømmer ? Disse folkene syntes dette var morsomt.

Anonymkode: b119d...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...