Gå til innhold

Fetisher (BDSM), sammenheng med barndom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare tenker på dette i kveld. Jeg har alltid vært hyperseksuell, kan huske at jeg begynte å onanere som 4 åring og fikk orgasme. Slik fortsatte det hver dag ca. helt til nåtid (er nå J29 år). Så har jeg utviklet et mønster hvor jeg tenner på å bli pisket til blods, ha sex med eldre menn 55+ som jeg synes er ekle og uattraktive, bli spyttet på, snakket nedlatende til osv. fordi jeg fortjener det. Kan ikke ha sex edru, får ikke til fordi jeg er for stygg. Har opplevd overgrep/voldtekt to ganger i voksen alder og lever veldig selvdestruktivt. Har dette noen sammenheng? Vet at det finnes personer som tenner på dette som ikke har vært utsatt for noe også altså, bare lurer på om når man har en kaotisk barndom at man da kan føle det nødvendig og bli nedgradert.

Anonymkode: ef272...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.8.2020 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Bare tenker på dette i kveld. Jeg har alltid vært hyperseksuell, kan huske at jeg begynte å onanere som 4 åring og fikk orgasme. Slik fortsatte det hver dag ca. helt til nåtid (er nå J29 år). Så har jeg utviklet et mønster hvor jeg tenner på å bli pisket til blods, ha sex med eldre menn 55+ som jeg synes er ekle og uattraktive, bli spyttet på, snakket nedlatende til osv. fordi jeg fortjener det. Kan ikke ha sex edru, får ikke til fordi jeg er for stygg. Har opplevd overgrep/voldtekt to ganger i voksen alder og lever veldig selvdestruktivt. Har dette noen sammenheng? Vet at det finnes personer som tenner på dette som ikke har vært utsatt for noe også altså, bare lurer på om når man har en kaotisk barndom at man da kan føle det nødvendig og bli nedgradert.

Anonymkode: ef272...959

Mange tenner på sånn type sex. Men det som reiser røde flagg for meg er når du skriver at du har sex med eldre menn som du synes er uattraktive og ekle, at du ikke klarer og ha sex edru, og at du generelt sett er selv destruktiv. 

Anonymkode: 8cb6b...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2020 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Bare tenker på dette i kveld. Jeg har alltid vært hyperseksuell, kan huske at jeg begynte å onanere som 4 åring og fikk orgasme. Slik fortsatte det hver dag ca. helt til nåtid (er nå J29 år). Så har jeg utviklet et mønster hvor jeg tenner på å bli pisket til blods, ha sex med eldre menn 55+ som jeg synes er ekle og uattraktive, bli spyttet på, snakket nedlatende til osv. fordi jeg fortjener det. Kan ikke ha sex edru, får ikke til fordi jeg er for stygg. Har opplevd overgrep/voldtekt to ganger i voksen alder og lever veldig selvdestruktivt. Har dette noen sammenheng? Vet at det finnes personer som tenner på dette som ikke har vært utsatt for noe også altså, bare lurer på om når man har en kaotisk barndom at man da kan føle det nødvendig og bli nedgradert.

Anonymkode: ef272...959

Jeg foreslår at du poster under psykiatri siden det (uoffisielt) er noen kvalifiserte folk der som kanskje gir gode svar. 

Jeg synes ikke det høres sunt ut i det hele tatt pga det jeg har uthevet. 

Jeg vet at bdsm er veldig in, og det er jo flott. Jeg tenker noen ganger at folk har et problem hvis de ikke takler vanlig sex hvor man viser at man er glad i hverandre. Kanskje man må ha litt selvfølelse for å ta imot det? Jeg lurer på om det er selvskading, eller i alle fall noe som ligner når det er så ekstremt som i ditt tilfelle.

Uansett må det være litt av et styr å kjøre sånt show hver gang man skal ha sex.

Dette bare synsing og løse tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Grendel skrev:

Jeg vet at bdsm er veldig in, og det er jo flott

Hvorfor synes du det er flott?

Anonymkode: 5aaa2...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2020 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Bare tenker på dette i kveld. Jeg har alltid vært hyperseksuell, kan huske at jeg begynte å onanere som 4 åring og fikk orgasme. Slik fortsatte det hver dag ca. helt til nåtid (er nå J29 år). Så har jeg utviklet et mønster hvor jeg tenner på å bli pisket til blods, ha sex med eldre menn 55+ som jeg synes er ekle og uattraktive, bli spyttet på, snakket nedlatende til osv. fordi jeg fortjener det. Kan ikke ha sex edru, får ikke til fordi jeg er for stygg. Har opplevd overgrep/voldtekt to ganger i voksen alder og lever veldig selvdestruktivt. Har dette noen sammenheng? Vet at det finnes personer som tenner på dette som ikke har vært utsatt for noe også altså, bare lurer på om når man har en kaotisk barndom at man da kan føle det nødvendig og bli nedgradert.

Anonymkode: ef272...959

Du fikk et flott svar av Grendel som er inne på selvskading. Din situasjon/problem er sammensatt, men det du beskriver her er selvskading. Jeg tror du kan streve på flere områder, det ville i hvertfall ikke vært rart om du gjorde det. Du bør oppsøke hjelp for å få det bedre med deg selv. Du fortjener langt bedre enn å gå rundt å gjøre deg - din sjel og din kropp vondt. 

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har drevet med BDSM i mange år og kjenner fler innenfor miljøet både høyt og lavt, men det du beskriver ville nok ikke falt i smak hos noen av de. Det er ganske mange grunnregler rundt BDSM for at det skal være trygt og samtykkende, og slik du holder på så høres det ikke akkurat sånn ut. Felles for de jeg kjenner er at de liker handlingene fordi de liker det og får nytelse av det, du skriver at du vil at det skal bli gjort med deg fordi du fortjener det og er stygg, og det er ikke veldig samtykkende og riktig akkurat.

Anonymkode: 0f8b4...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...