Gå til innhold

Store, synlige blodårer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener ikke, og jeg er ikke tynn, så det er ikke årsaken til at jeg mer og mer får synlige og tykke blodårer på bein og armer. 

Er det noe med hjertet? Eller kanskje det bare er arvelig. Men bekymrer meg over om det skyldes hjertet da. Noen som vet? Jeg er kvinne og snart 50 år. 

Anonymkode: 33a29...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Kan det være åreknuter? Vet ikke om dette er vanlig på armer, men beina er vanlig. De blir større og større og gjør etter hvert vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2020 den 19.45, 90tallsbarn skrev:

Kan det være åreknuter? Vet ikke om dette er vanlig på armer, men beina er vanlig. De blir større og større og gjør etter hvert vondt

Jeg vet ikke. De ser bulkete ut noen steder på beina, men er nok ikke knuter. Alderen har kanskje noe å si, så da må jeg rette på meg selv litt for jeg nærmer meg 60 og ikke 50. 

Anonymkode: 33a29...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. De ser bulkete ut noen steder på beina, men er nok ikke knuter. Alderen har kanskje noe å si, så da må jeg rette på meg selv litt for jeg nærmer meg 60 og ikke 50. 

Anonymkode: 33a29...cd5

Hvis det er klumper så er det nok åreknuter. Det er disse litt ekle spaghetti lignende blodårene og som blir veldig synlige. De kan begynne å gjøre vondt om en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Hvis det er klumper så er det nok åreknuter. Det er disse litt ekle spaghetti lignende blodårene og som blir veldig synlige. De kan begynne å gjøre vondt om en stund

Ja, på en måte klumper, men det ligner ikke spaghetti. Min mor hadde også dette på sine eldre dager, så det er vel bare noe jeg må finne meg i på gr av arvelighet. Men hun ble gammel, så da har det nok ikke noe med hjertet å gjøre:)

Anonymkode: 33a29...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, på en måte klumper, men det ligner ikke spaghetti. Min mor hadde også dette på sine eldre dager, så det er vel bare noe jeg må finne meg i på gr av arvelighet. Men hun ble gammel, så da har det nok ikke noe med hjertet å gjøre:)

Anonymkode: 33a29...cd5

Åreknuter kan også være klumper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...