Gå til innhold

Nå er det bare noen dager til trygda kommer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke trygd kommer da? Uføre?

Anonymkode: be096...b38

Ja, uføretrygd kommer den 19de. Samme gjør pensjon. AAP er jeg ikke sikker på.

Anonymkode: a296d...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, uføretrygd kommer den 19de. Samme gjør pensjon. AAP er jeg ikke sikker på.

Anonymkode: a296d...203

Jeg går på AAP. Det får du hver 14 dag på mandag hvis du sender meldekort i tide da. Syns det er stress å få hver 14 dag. Jeg håper på å bli uføretrygdet, har MS. Men bare til barnet mitt er eldre og jeg kan hvile når det passer meg. Hadde vært deilig å få alt en gang i mnd.

Anonymkode: be096...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på AAP. Det får du hver 14 dag på mandag hvis du sender meldekort i tide da. Syns det er stress å få hver 14 dag. Jeg håper på å bli uføretrygdet, har MS. Men bare til barnet mitt er eldre og jeg kan hvile når det passer meg. Hadde vært deilig å få alt en gang i mnd.

Anonymkode: be096...b38

Jeg tenkte også å være ufør bare en periode. Men ble det fast. Det er en friere økonomisk situasjon enn sosialhjelp eller AAP. Det er ikke så mye man får, men du ville vel fått barnetillegg. Jeg gikk på attføring før, det er en nedlagt ordning. Men lignet litt på AAP. Nå har jeg vært ufør i 24 år. Siden jeg var i tidlig 20 åra.

Med ufør kan man jobbe litt. Og jeg har gjort det i perioder, men over 17 år siden sist.

Anonymkode: a296d...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva skal folk bruke sin nye "formue" på? Her går 10758 rett til regninger og sparing. Så da blir det 8k igjen. 

Anonymkode: a296d...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...