Gå til innhold

Noen som har bestilt fra cdon i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på en boks med den fulle Battlestar Galactica serien. Jeg antar den er for stor for postkassa da den har 20 blue ray. Det er ikke noen steder å streame den serien heller, og jeg har lyst på ett gjennsyn med den, en av mine store scifi favoritter. Så standard frakt på CDON er det sånn du får på dørmatta? Det har vært det noen ganger når jeg har bestilt før, men dette er over 6mnd siden. Jeg har agorafobi og vil ikke hente på posten. Jeg bor i hovedstaden.

Anonymkode: 4b3e7...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst på en boks med den fulle Battlestar Galactica serien. Jeg antar den er for stor for postkassa da den har 20 blue ray. Det er ikke noen steder å streame den serien heller, og jeg har lyst på ett gjennsyn med den, en av mine store scifi favoritter. Så standard frakt på CDON er det sånn du får på dørmatta? Det har vært det noen ganger når jeg har bestilt før, men dette er over 6mnd siden. Jeg har agorafobi og vil ikke hente på posten. Jeg bor i hovedstaden.

Anonymkode: 4b3e7...f07

Du kan bestille levering på døren. Koster 59 kr ekstra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, slabbedask skrev:

Du kan bestille levering på døren. Koster 59 kr ekstra.

 

Oki, takk.

Anonymkode: 4b3e7...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst på en boks med den fulle Battlestar Galactica serien. Jeg antar den er for stor for postkassa da den har 20 blue ray. Det er ikke noen steder å streame den serien heller, og jeg har lyst på ett gjennsyn med den, en av mine store scifi favoritter. Så standard frakt på CDON er det sånn du får på dørmatta? Det har vært det noen ganger når jeg har bestilt før, men dette er over 6mnd siden. Jeg har agorafobi og vil ikke hente på posten. Jeg bor i hovedstaden.

Anonymkode: 4b3e7...f07

Husker den serien godt :) 

du kan nesten uansett hva slags ordning butikken har ( vanlig post, helt hjem, post nord) få ordna så de leverer hjem til deg mot et mindre tillegg. Og kommer den til postkontoret og du får varsel om det så kan du ordne hjemlevering derfra også. Innmari kjekt 🙂

Anonymkode: 30467...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker den serien godt :) 

du kan nesten uansett hva slags ordning butikken har ( vanlig post, helt hjem, post nord) få ordna så de leverer hjem til deg mot et mindre tillegg. Og kommer den til postkontoret og du får varsel om det så kan du ordne hjemlevering derfra også. Innmari kjekt 🙂

Anonymkode: 30467...6e3

Joda, bare tenkte å gjøre det så billig som mulig. Noen ganger når jeg har bestilt på cdon har jeg fått det på matta, det kostet ikke noe ekstra heller, men det er vanskelig å finne ut hva som havner på matta og hva som havner på posten. :)

 

Det på matta er vel avisbudet fra aftenposten som leverer tror jeg. Brilliant løsning.

Anonymkode: 4b3e7...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst på en boks med den fulle Battlestar Galactica serien. Jeg antar den er for stor for postkassa da den har 20 blue ray. Det er ikke noen steder å streame den serien heller, og jeg har lyst på ett gjennsyn med den, en av mine store scifi favoritter. 

Anonymkode: 4b3e7...f07

Den serien er en favoritt ja!
Jeg håper den kommer tilbake på streaming etterhvert!

 

Jeg har ikke annet enn streamingmuligheter nå, men vurderer å kjøpe spiller igjen, favorittene mine er ikke mulig å få sett akkurat nå, så nå har jeg selvsagt ekstra lyst å se 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...