Gå til innhold

Grønnsaksdyrkere på Facebook...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som er medlem i grønnsaksdyrkningsgrupper? Jeg har eget drivhus, er derfor medlem der for tips, råd og inspirasjon. Dyrker altså grønnsaker selv i vår-, sommer-, og høstmånedene. 

MEN...

Jeg har lagt merke til, de siste månedene (ja, egentlig etter hvert som UMODNE mennesker har fått MODNE grønnsaker) at de legger ut "morsomme bilder". Fellesnevneren er at ALLE ser ut som tissemenn og pupper. Ha... ha? Etter bilde nr 924 er jeg dritt lei. Altså, hvor "sykt morsomt" er det egentlig at agurken din kanskje kan se ut som noe annet? Eller at tomaten din kan se ut som noe annet? Det helt typiske er også at dette er mennesker på 40+ år - man skulle vel tro at de var LITT mer modne enn som så? 

Det er tydeligvis kun grønnsaker og frukt som modner i sola...

Anonymkode: cdb29...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...