Gå til innhold

Trump mener han fortjener å sitte tre president perioder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om det strider mot grunnloven. Har mannen en skrue løs, eller er det bare trolling, hva tror du?

https://www.nettavisen.no/nyheter/donald-trump-sier-han-burde-fa-sitte-i-tre-president-perioder/3424007019.html
 

Trump mener han fortjener en tredje periode fordi «de spionerte» på valgkampanjen hans i 2016.

 

Anonymkode: 9fab4...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen som har klart å irritere meg så mye som Trump bare ved å eksistere. Kan ikke fatte at det er så mange idioter i USA som klarte å velge han. Land of idiots! ...og presidenten er den største.

Anonymkode: 7b22b...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Ja, vi får vel håpe på en demokrat neste gang, slik att NRK og resten av norsk presse blir fornøyd...

 

For å forstå Trump, må man forstå Amerika, det er helt andre synspunkter i det landet enn her. Libertarianismen står veldig høyt. Liten stat, lite sosialt sikkerhetsnett, man skal klare seg selv. Jeg er glad jeg ikke er født i USA. 

 

Men jeg synes alikevel det er litt kjipt att media ikke tar inn over seg att han faktisk er legitimt valgt. Men ja, han virker ikke helt uten narsissistiske tendenser nei. Jeg tror han blir en 1 periode president. Mest pga pandemien og den store økonomiske krisen som den vanlig amerikaner opplever.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trump er "full of shit" som det heter. Han sier mye uten å tenke, og man skal ta alt han sier like alvorlig eller bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Grendel skrev:

Trump er "full of shit" som det heter. Han sier mye uten å tenke, og man skal ta alt han sier like alvorlig eller bokstavelig.

Han er kjøpt og betalt. Akkurat som Biden. Og Obama. Og Bill Clinton. Og George Bush (osv).

 

Anonymkode: b5928...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den presidenten som skulle kunngjøre noe viktig, nemlig at hele systemet er infiltrert, hva skjedde med ham? Skudd og drept. Overlagt.

Det sier litt om hvor råttent samfunnet der borte er.

Anonymkode: b5928...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...