Gå til innhold

Hvor mye medisin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er mulig å finne ut hvor mange resepter man har fått skrevet ut i feks de ti siste år. Jeg har hatt ulike leger og spesialister og hentet på ulike apotek. Blir alle resepter liggende dokumenter så lenge? Noen som vet? Ligger de samlet i et register eller noe?

Anonymkode: 41761...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Villanda skrev:

Sett på Helsenorge? Vet ikke hvor langt bak det går⁷

Ja, jeg har sett der. Snakket med et apotek og de sa at jeg måtte spørre på apotek jeg hadde hentet på. Men jeg husker ikke alle apotek jeg har hentet medisin hos, og har i tillegg flyttet. Virker rart at det ikke er registrert samlet et sted.

Anonymkode: 41761...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har sett der. Snakket med et apotek og de sa at jeg måtte spørre på apotek jeg hadde hentet på. Men jeg husker ikke alle apotek jeg har hentet medisin hos, og har i tillegg flyttet. Virker rart at det ikke er registrert samlet et sted.

Anonymkode: 41761...d76

Den beste måten er nok å kontakte hver enkelt lege du har hatt og spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...