Gå til innhold

Garderobemannen


Marye

Anbefalte innlegg

Fins det firma lignende garderobemannen som skreddersyr garderobeløsninger? Har hørt garderobemannen gikk konk, men har startet opp igjen med samme navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at Garderobemannen er en seksuell predator som man skal passe seg for. Venninnen min bestilte seg garderobeskap som hun fikk montert ferdig på soverommet. Da hun senere på kvelden skulle begynne å legge inn klær, så hun ham naken innerst i skapet hvor han suttet på tommelen for å vekke morsinstinktet hennes. Det funket. Hun fikk badet ham, ammet ham og lagt ham til sengs. Midt på natta våknet hun av at han lå over henne og onanerte..

Anonymkode: 5bdbe...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marye skrev:

Fins det firma lignende garderobemannen som skreddersyr garderobeløsninger? Har hørt garderobemannen gikk konk, men har startet opp igjen med samme navn?

Jeg synes Ikea er best. Selvom det ikke er helt 100% skreddersydd så er det ikke langt unna. Har bare hørt dårlige ting om garderobe mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Marye skrev:

Ok jeg er ikke så fornøyd med ikea men garderobemannen har visst veldig dårlig rykte

Sjekk ut kvik.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...