Gå til innhold

Andre som også blir ignorert og utestengt fra det gode selskap også på nettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriver på forum, folk gidder ikke svare. Skriver på Facebook, får ingen svar, ingen likes, mens andre flokker folk seg rundt. Sånn er det i RL også. Hvorfor blir man ignorert?

Anonymkode: 576c4...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel er det en koombinasjon av utseende, sosial status, og helst å ha rikitge meninger om ting.

Mangler du en av disse, blir du ikke så populær. Mangler du alle 3 er det bare å glemme prosjektet :P 

De mest populære er de du ser på TV, du vet, rike suksessfulle folk med pent utseende og riktige meninger om alt. Og alle jubler og blir imponert. For noen folk, Liker Liker.

6787480.jpg?imageId=6787480&x=20.3677510

Anonymkode: a3d83...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver på forum, folk gidder ikke svare. Skriver på Facebook, får ingen svar, ingen likes, mens andre flokker folk seg rundt. Sånn er det i RL også. Hvorfor blir man ignorert?

Anonymkode: 576c4...ab3

det kan handle endel om hva du skriver og hvordan du skriver det. i tillegg også hvor mye du gidder engasjere deg i andres poster.

Anonymkode: 540dc...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i tillegg også hvor mye du gidder engasjere deg i andres poster.

Anonymkode: 540dc...162

Det tror jeg er svært avgjørende. Om man selv ikke bruker tid på folk, hvorfor skal man da forvente at andre skal bruke tiden på en? Det er jo som et vennskap - at det må pleies begge veier for å holdes ved like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel er det en koombinasjon av utseende, sosial status, og helst å ha rikitge meninger om ting.

Mangler du en av disse, blir du ikke så populær. Mangler du alle 3 er det bare å glemme prosjektet :P 

De mest populære er de du ser på TV, du vet, rike suksessfulle folk med pent utseende og riktige meninger om alt. Og alle jubler og blir imponert. For noen folk, Liker Liker.

6787480.jpg?imageId=6787480&x=20.3677510

Anonymkode: a3d83...eed

Hvem er dette?

Anonymkode: bf45e...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir man ignorert?

Det kommer oftest an på hvor interessant det du skriver er for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2020 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Skriver på forum, folk gidder ikke svare. Skriver på Facebook, får ingen svar, ingen likes, mens andre flokker folk seg rundt. Sånn er det i RL også. Hvorfor blir man ignorert?

Anonymkode: 576c4...ab3

Har ofte opplevd at jeg har følt meg ignorert i virkeligheten tidligere, så derfor er jeg ikke noe god på å våge å knytte kontakter. Men det som kan ha ført til at jeg ble ignorert er mulig personligheten min /  kombinert med mulig en del andre ting / jeg vet ikke. Har ikke opplevd det så mye på nettet. Men i diskusjonstråder så har jeg følt at noen finner veldig god kjemi, mens jeg føler meg litt anderledes.  Men jeg er uansett fornøyd :). Har alltid fått noen gode kontakter. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...