Gå til innhold

Hva kan man gjøre med slik oppførsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på butikken også sto det en bak meg som presset ja dere vet mot meg i køen. Vedkommende sluttet ikke selv om jeg sa i fra. Det var ingen som sto opp for meg på butikken og jeg klarte ikke å få personen til å slutte. Han presset bare k.. lenger og lenger inn mot kroppen min. Hadde jeg sparket han, så hadde jeg blitt anmeldt. Vanskelig å følge loven, det svir sånn. Hadde jeg ikke hatt en rent rulleblad, så hadde jeg kanskje gitt han en midt i skrittet. Hva kunne jeg gjort annerledes i den situasjonen? Skammer meg veldig over hendelsen og at jeg ikke greide å sette bedre grenser for meg selv. 

Anonymkode: 0057e...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på butikken også sto det en bak meg som presset ja dere vet mot meg i køen. Vedkommende sluttet ikke selv om jeg sa i fra. Det var ingen som sto opp for meg på butikken og jeg klarte ikke å få personen til å slutte. Han presset bare k.. lenger og lenger inn mot kroppen min. Hadde jeg sparket han, så hadde jeg blitt anmeldt. Vanskelig å følge loven, det svir sånn. Hadde jeg ikke hatt en rent rulleblad, så hadde jeg kanskje gitt han en midt i skrittet. Hva kunne jeg gjort annerledes i den situasjonen? Skammer meg veldig over hendelsen og at jeg ikke greide å sette bedre grenser for meg selv. 

Anonymkode: 0057e...07e

Jeg hadde slått. Ferdig snakka. Først hadde jeg nok gått lengre frem, om han hadde fulgt etter hadde jeg bedt ham kutte ut, gjerne temmelig høylydt og med noen gode skjellsord. Hadde han fremdeles ikke kuttet ut hadde jeg slått. Jeg tror neppe jeg hadde fått noen straff av den grunn, det var jo flere mennesker der som så det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg hadde slått. Ferdig snakka. Først hadde jeg nok gått lengre frem, om han hadde fulgt etter hadde jeg bedt ham kutte ut, gjerne temmelig høylydt og med noen gode skjellsord. Hadde han fremdeles ikke kuttet ut hadde jeg slått. Jeg tror neppe jeg hadde fått noen straff av den grunn, det var jo flere mennesker der som så det hele.

Dette tror jeg bare er nok en sex-fantasi 😂

Anonymkode: 18d2f...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på butikken også sto det en bak meg som presset ja dere vet mot meg i køen. Vedkommende sluttet ikke selv om jeg sa i fra. Det var ingen som sto opp for meg på butikken og jeg klarte ikke å få personen til å slutte. Han presset bare k.. lenger og lenger inn mot kroppen min. Hadde jeg sparket han, så hadde jeg blitt anmeldt. Vanskelig å følge loven, det svir sånn. Hadde jeg ikke hatt en rent rulleblad, så hadde jeg kanskje gitt han en midt i skrittet. Hva kunne jeg gjort annerledes i den situasjonen? Skammer meg veldig over hendelsen og at jeg ikke greide å sette bedre grenser for meg selv. 

Anonymkode: 0057e...07e

Hadde gitt han et rapp i kronjuvelene.

Anonymkode: ca90a...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på butikken også sto det en bak meg som presset ja dere vet mot meg i køen. Vedkommende sluttet ikke selv om jeg sa i fra. Det var ingen som sto opp for meg på butikken og jeg klarte ikke å få personen til å slutte. Han presset bare k.. lenger og lenger inn mot kroppen min. Hadde jeg sparket han, så hadde jeg blitt anmeldt. Vanskelig å følge loven, det svir sånn. Hadde jeg ikke hatt en rent rulleblad, så hadde jeg kanskje gitt han en midt i skrittet. Hva kunne jeg gjort annerledes i den situasjonen? Skammer meg veldig over hendelsen og at jeg ikke greide å sette bedre grenser for meg selv. 

Anonymkode: 0057e...07e

Du trenger da ikke å ty til fysisk vold for å sette grenser?

Anonymkode: 90683...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg bare er nok en sex-fantasi 😂

Anonymkode: 18d2f...437

På ingen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...