Gå til innhold

Snuoperasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på over 60 og jeg har hele livet knyttet meg for fort til noen menn.En mann kan bare være blid og høflig og jeg blir tiltrukket som flua på fluepapiret.Jeg mister fornuften og hjerteroen.I andre sosiale interaksjoner er jeg trygg og glad.Har godt humør og humor.Jeg vet hvor det stammer fra,min far var sjømann og min mor hadde aspergers.....,men hvordan skal jeg kunne opparbeide meg sjølrespekt og trygghet,og å finne verdien i meg selv.En uskyldig flørt vokser til noe mye mer i mitt hode.Jeg blir selvfølgelig skuffet hver gang jeg skrur opp forventningene,og ender opp med mer skamfølelse enn forrige gang,og jeg føler meg veldig patetisk.Jeg er desillusjonert og oppgitt.Har gått i terapi i store deler av mitt voksne liv,og jeg har sjølinnsikt så det holder,men min streben etter å bli akseptert er slitsom,og jeg skulle så gjerne ha fått til å bryte denne ‘’forbannelsen’’.

Dette var mitt hjertesukk

Anonymkode: f9cb4...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...