Gå til innhold

Folk som har et slags åpent forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så en film i går om et par som begynte med å tillate hverandre å date andre / ha sex med andre så lenge de fortalte hverandre alt. 

Hva tenker dere om det? Jeg tenker at et par som gjør det kan ha problemer. Det viste seg i filmen at de likevel elsket hveandre.  

Jeg på min side vil aldri dele min mann med andre. Han sier at han aldri vil dele meg med andre. 

Anonymkode: 74728...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror mange kan fantasere om at åpent forhold kan fungere, sånn i teorien, i praksis gjør det det nok sjelden. Det skal mye til at situasjonen blir helt balansert; at begge liker å treffe andre og at begge synes det er helt ok at den andre gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så en film i går om et par som begynte med å tillate hverandre å date andre / ha sex med andre så lenge de fortalte hverandre alt. 

Hva tenker dere om det? Jeg tenker at et par som gjør det kan ha problemer. Det viste seg i filmen at de likevel elsket hveandre.  

Jeg på min side vil aldri dele min mann med andre. Han sier at han aldri vil dele meg med andre. 

Anonymkode: 74728...c2b

Hadde ikke fungert for meg og ikke for mannen heller, tror jeg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva tenker dere om det?

tenker at det er helt ok så lenge partene ønsker det :) 

Anonymkode: 2823b...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som lever i polygamiske forhold, så tydeligvis er det for noen. Jeg er delvis åpen for det, men det må såklart settes grenser!

Anonymkode: 6b14c...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 23.8.2020 den 22.06, Lillemus skrev:

Hadde ikke fungert for meg og ikke for mannen heller, tror jeg. 😊

Det ville aldri fungert for meg. 

Anonymkode: 74728...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...