Gå til innhold

Nå er jeg lei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En liten utblåsning.  Jeg er bare trøtt og lei.  Er tilbake på jobb etter 10 dagers sykemelding.  Internett har ikke fungert i tre dager og jeg har ringt hver dag.  Endelig snakket jeg med en i dag som var ordentlig og hjalp meg.  Ikke første gang jeg møter noen hos Telenor som ikke burde jobbet med kunder.  Jeg må sette meg inn i en god del på jobben samtidig med å komme meg ordentlig på beina.

Jeg har ikke overskudd til noe som helst. Var på en konsert siste lørdag og ut å spise.  Nå til helgen har jeg ikke råd til noe og skal holde meg hjemme, vaske klær og leilighet og se på Netflix.  Jeg har ingen pengeproblemer, men når månedsutgiftene når et visst tall så strammer jeg inn.  Jeg er lei av alle utgifter og å være alene om dem.  Bo alene skal jeg gjøre resten av mitt liv, men det koster.

Her sitter jeg på kontoret ved datamaskinen, har hodepine og får ikke konsentrert meg.  Må bli ferdig med noen oppgaver før jeg drar, ellers må jeg sitte med dem hjemme.  Jeg synes ordentlig synd på meg selv😂

Anonymkode: df04e...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...