stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 Og jeg er ikke bra for tiden, vondt over hele kroppen og angst. Hva kan jeg gjøre med det liksom? Sykepleieren jeg går tur med sa jeg kunne spør om en innleggelse, men jeg er jo enda reddere der enn hjemme. Folk kan drepe meg osv... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Og jeg er ikke bra for tiden, vondt over hele kroppen og angst. Hva kan jeg gjøre med det liksom? Sykepleieren jeg går tur med sa jeg kunne spør om en innleggelse, men jeg er jo enda reddere der enn hjemme. Folk kan drepe meg osv... Men sånn går det jo hver gang du slutter med meds. Anonymkode: 0e2b2...189 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men sånn går det jo hver gang du slutter med meds. Anonymkode: 0e2b2...189 Ja men jeg takler det jo, det har sykepleieren skrevet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 Men føler noen ganger jeg er i ferd med å bli gal, eller miste grepet om virkeligheten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Men føler noen ganger jeg er i ferd med å bli gal, eller miste grepet om virkeligheten. Hva tror du det skyldes? Anonymkode: 0e2b2...189 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror du det skyldes? Anonymkode: 0e2b2...189 Jeg er vel en galning da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja men jeg takler det jo, det har sykepleieren skrevet. Men føles det som om du takler det nå? Sykepleieren har vel skrevet det fordi du har sagt det og fordi du prøver å virke rolig når han er der kanskje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Jeg er vel en galning da. Eller fordi du sluttet med medisiner. Anonymkode: 0e2b2...189 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 Akkurat nå, Lillemus skrev: Men føles det som om du takler det nå? Sykepleieren har vel skrevet det fordi du har sagt det og fordi du prøver å virke rolig når han er der kanskje? Ja jeg tar meg sammen når han er her, smiler og er rolig. Det viser ikke akkurat fakta. Ber hjelperene mine være med meg når han er her. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller fordi du sluttet med medisiner. Anonymkode: 0e2b2...189 Mulig det. Pling i boksen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja jeg tar meg sammen når han er her, smiler og er rolig. Det viser ikke akkurat fakta. Ber hjelperene mine være med meg når han er her. Men hvis du skal få ordentlig hjelp så må du jo være ærlig om hvordan du har det! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 Akkurat nå, Lillemus skrev: Men hvis du skal få ordentlig hjelp så må du jo være ærlig om hvordan du har det! Har vært litt ærlig da. Men jeg er bare sånn at jeg skjuler det verste, holder det for meg selv. Er så redd legen skal tro jeg er gal, og ber sykepleieren om å ikke skrive ned det jeg sier. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 Og nå har psykiateren skrevet til legen min ang hvilke medisiner jeg tar, omg. Jeg vil jo ikke at de skal ha kontakt! 0 Siter
Glitter Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Og nå har psykiateren skrevet til legen min ang hvilke medisiner jeg tar, omg. Jeg vil jo ikke at de skal ha kontakt! Hvorfor? At de som følger deg opp samarbeider er jo viktig. Og det er helt normalt at de kommer med oppdatering ved endringer. Det er jo for at du skal få best mulig hjelp. Og fastlegen din må jo være oppdatert på medisinene dine. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, Glitter skrev: Hvorfor? At de som følger deg opp samarbeider er jo viktig. Og det er helt normalt at de kommer med oppdatering ved endringer. Det er jo for at du skal få best mulig hjelp. Og fastlegen din må jo være oppdatert på medisinene dine. Tenker på det sertifikatet og, skal jo fornye det i neste uke. Hva om det blir tull der? Da blir mannen min så sint på meg! Vil ikke det, jeg kan bare ha lappen men ikke kjøre. Føler meg ikke i stand til det, men må jo si det til legen. Er jo ikke psykotisk, men psykiatrien tror jeg har vrangforestillinger. Hva da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Og nå har psykiateren skrevet til legen min ang hvilke medisiner jeg tar, omg. Jeg vil jo ikke at de skal ha kontakt! Det er de vel forpliket til? Anonymkode: 0e2b2...189 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Tenker på det sertifikatet og, skal jo fornye det i neste uke. Hva om det blir tull der? Da blir mannen min så sint på meg! Vil ikke det, jeg kan bare ha lappen men ikke kjøre. Føler meg ikke i stand til det, men må jo si det til legen. Er jo ikke psykotisk, men psykiatrien tror jeg har vrangforestillinger. Hva da? Hvis du ikke føler deg i stand til det skal du selvfølgelig ikke kjøre! Anonymkode: 0e2b2...189 0 Siter
Glitter Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Tenker på det sertifikatet og, skal jo fornye det i neste uke. Hva om det blir tull der? Da blir mannen min så sint på meg! Vil ikke det, jeg kan bare ha lappen men ikke kjøre. Føler meg ikke i stand til det, men må jo si det til legen. Er jo ikke psykotisk, men psykiatrien tror jeg har vrangforestillinger. Hva da? Hvis du ikke kjører uansett så er det vel ingen krise? Skjønner ikke hvorfor mannen din blir så sint. 0 Siter
Marye Skrevet 27. august 2020 Skrevet 27. august 2020 Pappa er også sint over at jeg er fratatt lappen, siden kjøring aldri var noe problem. Pleie kjøre han til avtaler med sykehuset 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2020 Forfatter Skrevet 27. august 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er de vel forpliket til? Anonymkode: 0e2b2...189 Vet ikke jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.