Gå til innhold

Normalt å slite mye med smerter i bein, armer, rygg osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år slitt med det. Muskelsmerter. Det er vanskelig å få til å sovne om nettene. Men når jeg først sovner så sover jeg godt,  men våkner flere ganger om nettene av smerter i musklene. 

Er dette normal smerte som alle har en del av? 

 

Anonymkode: f325c...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke noe alle har. Selv har jeg hatt vondt i en fot de siste dagene, og jeg begynner allerede å bli lei. Kroniske smerter er ingen spøk.

Anonymkode: 86a7e...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 8.11, AnonymBruker skrev:

Jeg har i flere år slitt med det. Muskelsmerter. Det er vanskelig å få til å sovne om nettene. Men når jeg først sovner så sover jeg godt,  men våkner flere ganger om nettene av smerter i musklene. 

Er dette normal smerte som alle har en del av? 

 

Anonymkode: f325c...bc4

Nei, det er ikke normalt å ha smerter hele tiden, eller så store smerter at man ikke får sove. Har du snakket med fastlegen din om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 8.11, AnonymBruker skrev:

Jeg har i flere år slitt med det. Muskelsmerter. Det er vanskelig å få til å sovne om nettene. Men når jeg først sovner så sover jeg godt,  men våkner flere ganger om nettene av smerter i musklene. 

Er dette normal smerte som alle har en del av? 

 

Anonymkode: f325c...bc4

Det er neppe helt normalt, men særlig om du ikke er helt ung lenger er det viktig å trene, bevege seg og tøye nærmest daglig. Nå vet jeg ikke om dette er relevant for deg. Sikkert lurt med en sjekk.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke normalt.

Det kan være mange årsaker til at du sliter med smerte, inkludert fibromyalgi, ME, virus, eller allergi. Kreft kan vel også gi smerter, men det er sjelden man får det.

Anonymkode: 68f21...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...