Gå til innhold

Usikker rundt ting - kupton


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Avtalespesialisten mener jeg er bipolar da jeg har vært høyt oppe i 7 uker. På torsdag var jeg helt skutt og kunne sovnet i sokkene som de kaller det, men tok meg en sykkeltur likevel. Men merket jeg hadde mindre energi enn på de tidligere turene. Kunne være litt nedfor nok til å kunbe gråte litt før jeg ble høyt oppe igjen. Å vøre nedfor varte bare ei kort stund. Igår var jeg både litt høyt oppe og litt trøtt. Spes en time før jeg skulle legge meg da var jeg helt på "styr". Ville gjøre både det ene og det andre, men tok de 50 mg seroquel jeg får for søvn og gikk og la meg. Det roet seg etterhvert og jeg sovnet. I dag våknet jeg noenlunde opplagt etter ca 6 timers søvn (klarte å få blunde en time til) ble litt høyt oppe før jeg kom ned igjen. Virker som det har normalisert seg litt, men jeg tyr lett til tårene etter ting jeg har opplevd og som jeg aldri har fått hjelp med eller fått pratet om. Avtalespesialisten vil jeg skal starte med lamictal hos fastlegen, men jeg svettet så mye av den så jeg lurer på om orfiril hadde vært bedre. Jeg opplever oppturene nesten like slitsomme som depresjoner fordi de gjør meg veldig sliten. Og det virker som jeg får mer oppturer enn depresjoner. Jeg kan finne på å slutte med medisiner fordi jeg noen ganger savner å kunne gråte for av og til gjør det godt. Jeg trenger liksom å gråte litt. Mulig det henger sammen med at jeg ikke får snakke ut om ting som plager meg. Har du noe innspill kupton? Er jeg bipolar eller kan det være en annen stemningslidelse? Jeg er mye paranoid, ser etter tegn av og til på ting, ting skal være på en viss måte, er til tider en slags "paragrafrytter", ting må være rett gjort eller "etter boka", litt tvangstanker og tvangshandlinger. Jeg kunne tenke meg noe enkel hjelp, men det finnes vel ikke.

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...