Gå til innhold

SIAN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke merkelig at det finnes en egen gruppe som demonstrerer mot Islam, men ikke en som demonstrerer mot Jødedommen? Med tanke på at det er jødene som står bak masseinnvandringen til Europa, og "islamifiseringen", som demonstrantene kaller det. Hvorfor ikke gripe tyren ved hornene? Er de så uopplyste?

Anonymkode: 7e158...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke merkelig at det finnes en egen gruppe som demonstrerer mot Islam, men ikke en som demonstrerer mot Jødedommen? Med tanke på at det er jødene som står bak masseinnvandringen til Europa, og "islamifiseringen", som demonstrantene kaller det. Hvorfor ikke gripe tyren ved hornene? Er de så uopplyste?

Anonymkode: 7e158...f09

Og ellers står det bra til?

Anonymkode: a82c5...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er de så uopplyste?

Anonymkode: 7e158...f09

Jeg prøver å være rettferdig med kritikk av alle, jeg går ikke bare etter muslimer, jeg går etter feminister og kristne og BLM bla.a,

men mitt kunnskapsnivå om jøder er for lavt rett og slett så det er vanskelig for meg å kritisere dem veldig, jeg har derfor fokusert på forbud mot omskjæring av guttebarn, da dette åpenbart er kjønnslemlestelse/barnemishandling/etc og dermed bør forbys, og de som utfører slikt/får slikt utført bør få meget streng straff, så streng straff at de velger å ikke utføre det eller flytter ut av landet. FRP ønsker dette, men SIV Jensen snakket med en jøde lobby og etter det vedtok hun på egen hånd å droppe saken. (!!)

Vet også at i USA er det en stor lobby AIPAC som kjemper for at USA skal bruke sine resurser på Israel sitt beste, det skurrer litt, tenk om russerne holdt på slikt, da ville du fått RUSSIAGATE :P Ja de er i og for seg allierte så ikke helt likt, men slik lobby virksomhet virker uansett meget tvilsom, om USA vil støtte Israel er det greit, men at jøder i USA, kjøper politikere, for å sørge for økonomiske bistand til Israel, et annet land, skurrer veldig i mine øyne, og når kritikere kommenterer dette blir de kalt anti-semittiske, det høres ikke riktig ut i mine øre.

 

Resten av Israel/jødedom saken er for komplisert for meg at jeg ikke tør påstå noe som helst, men gjerne del med resten av oss om du vet mer kritikkverdige ting. Ja det er uendelig med krig i midtøsten, og det fører til flyktninger inkludert til Europa/Norge, men hvor mye som er Israel/jøder sin skyld vet jeg ikke. Det er mange slemme folk i de områdene, slemme folk de må forsøke beskytte seg mot.

Anonymkode: 9838e...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge til, jeg er ikke SIAN medlem altså om det kom frem slik, men er kritisk til islam ;)  

Anonymkode: 9838e...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen nasjon eller folk som har blitt så feil fremstilt i media som Israel og jødene. Flere store aviser i Norge er svært lite objektiv i sine beskrivelser og meninger. Noe som gir et svært skeivt og ufordelaktig bilde av Israel. Folk gidder ikke å sette seg inn i fakta fordi de det er politisk korrekt å hate Israel. Nordmenn mener seg å være så kloke og gode, at de alltid vet best. Men vi burde være mye met kritisk til informasjonen i norske medier og ikke minst muslimske medier. Det eg så mye informasjon som er utelatt som gjør at vi ikke får mulighet til å kunne ta egne vurderinger. 

Anonymkode: abba5...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen nasjon eller folk som har blitt så feil fremstilt i media som Israel og jødene. Flere store aviser i Norge er svært lite objektiv i sine beskrivelser og meninger. Noe som gir et svært skeivt og ufordelaktig bilde av Israel. Folk gidder ikke å sette seg inn i fakta fordi de det er politisk korrekt å hate Israel. Nordmenn mener seg å være så kloke og gode, at de alltid vet best. Men vi burde være mye met kritisk til informasjonen i norske medier og ikke minst muslimske medier. Det eg så mye informasjon som er utelatt som gjør at vi ikke får mulighet til å kunne ta egne vurderinger. 

Anonymkode: abba5...870

Vi må lese jødiske medier for å få sannheta?

Anonymkode: a82c5...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Jødene har vel ikke noe med masseinnvadnring av muslimer å gjøre. har du vært på stormfront nå da Adolf TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...