AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Eller kan det bare gå over, uten at man går på en smell etterpå? Anonymkode: 425ba...5aa 0 Siter
kupton Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Det må ikke gå over i en depresjon. Men - dersom hypomanien ikke blir korrekt behandlet, kan en etterpå være helt utslitt pga all aktiviteten. 0 Siter
Marye Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Det ender ikke i depresjon hos meg, ikke alltid men hadde i 2011-2012 en langvarig hypomani som endte i manisk psykose. Var så ille at jeg mistet 1 mnd av hukommelsen og ble beltelagt da ble jeg ikke deprimert. Men jeg var sliten i et par år etterpå hahaha 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, kupton skrev: Det må ikke gå over i en depresjon. Men - dersom hypomanien ikke blir korrekt behandlet, kan en etterpå være helt utslitt pga all aktiviteten. Hvor vanlig er det at en hypomani går over i en depresjon? Anonymkode: a36fb...1db 0 Siter
aa-k-j Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 4 timer siden, kupton skrev: Det må ikke gå over i en depresjon. Men - dersom hypomanien ikke blir korrekt behandlet, kan en etterpå være helt utslitt pga all aktiviteten. Ja den kjenner jeg til. Blir sliten og trøtt etter å ha vært høyt oppe ei stund. Som om mesteparten av enegien er borte. Og da har jeg vært i endel aktivitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.