AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Ble akkurat veldig sint på behandleren min. Ikke hans feil. Er hypoman, og har egentlig hatt noen dritbra dager, men i dag merket jeg at jeg var jævlig irritabel, og egentlig har lyst til å slå til folk og skrike, fordi hjernen min holder for faen aldri kjeft! Og Jeg jugde og sa at jeg hadde sovet godt i natt, og gikk litt i strupen på psykologen, og kjefta og smakt døra og stakk. Ville aldri gjort noe sånt egentlig, så etterpå begynte jeg å gråte og synes synd på psykologen. Burde jeg forklare meg og si unnskyld, eller bare glemme det? 🤯 Anonymkode: 34f70...ae0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Bare glem det. Anonymkode: 686de...31f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble akkurat veldig sint på behandleren min. Ikke hans feil. Er hypoman, og har egentlig hatt noen dritbra dager, men i dag merket jeg at jeg var jævlig irritabel, og egentlig har lyst til å slå til folk og skrike, fordi hjernen min holder for faen aldri kjeft! Og Jeg jugde og sa at jeg hadde sovet godt i natt, og gikk litt i strupen på psykologen, og kjefta og smakt døra og stakk. Ville aldri gjort noe sånt egentlig, så etterpå begynte jeg å gråte og synes synd på psykologen. Burde jeg forklare meg og si unnskyld, eller bare glemme det? 🤯 Anonymkode: 34f70...ae0 Det er så klart noe du burde beklage og forklare årsaken til, neste gang du er hos ham. Anonymkode: 948e1...32c 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Selvfølgelig skal du si unnskyld. Selv om du er hypoman så er ikke det ensbetydende med ansvarsfraskrivelse. Du vet jo selv at du har vært frekk så da er det jo bare å beklage. Anonymkode: 1c92d...2d2 0 Siter
Fru2020 Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Jeg mener at dette bør dere snakke om neste gang og du bør beklage. Dog tenker jeg at psykologen har rygg til å bære det på, hen har nok opplevd det før. 1 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 De er nok vant til lidt av vært. Men å forklare og si beklager, det synes jeg alikvel du skal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.