stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 Noen her som har prøvd det? Psykiateren hadde forslått det istedenfor seroquel, men det har jeg jo prøvd før. Husker ikke helt hvordan det var, men tror jeg ble rar av det. Og selvfølgelig står økt vekt som bivirkning!!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Noen her som har prøvd det? Psykiateren hadde forslått det istedenfor seroquel, men det har jeg jo prøvd før. Husker ikke helt hvordan det var, men tror jeg ble rar av det. Og selvfølgelig står økt vekt som bivirkning!!! Hvor går du til psykiater? Er det dps? Anonymkode: 8857d...189 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Noen her som har prøvd det? Psykiateren hadde forslått det istedenfor seroquel, men det har jeg jo prøvd før. Husker ikke helt hvordan det var, men tror jeg ble rar av det. Og selvfølgelig står økt vekt som bivirkning!!! Alle medisiner for søvn kan ha bivirkninger. Da må du heller klare deg uten. Anonymkode: b613d...39f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor går du til psykiater? Er det dps? Anonymkode: 8857d...189 Det er fact, hvordan det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle medisiner for søvn kan ha bivirkninger. Da må du heller klare deg uten. Anonymkode: b613d...39f Klarer meg ikke uten heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 Nei skulle klart meg uten noe, vet ikke om jeg vil ta nozinan. Det blir jo i neste uke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 20 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei skulle klart meg uten noe, vet ikke om jeg vil ta nozinan. Det blir jo i neste uke. Hva brukte du tidligere? Anonymkode: b613d...39f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva brukte du tidligere? Anonymkode: b613d...39f Hva mener du? Har brukt seroquel siden 2009, før det brukte jeg imovane, phenergan, vallergan og sikkert mer jeg ikke husker. Prøvde nozinan før istedenfor seroquel og det gikk ikke, + at det er ineraksjon med metropolol. Psykiateren sa det var ikke det? Hm for noe tull. Da kunne jeg få lav puls, slapphet og svimmelhet. 0 Siter
Marye Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 Jeg trodde psykiatrisk ville gjøre meg av dage da jeg fikk nozinan og våknet etter 3 timer med så massiv hangover at jeg ramlet ned på gulvet og slet meg bortover 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 13 minutter siden, Marye skrev: Jeg trodde psykiatrisk ville gjøre meg av dage da jeg fikk nozinan og våknet etter 3 timer med så massiv hangover at jeg ramlet ned på gulvet og slet meg bortover Å? Etter det jeg husker virket de ikke i det hele tatt, jeg ble bare veldig rar. Men kan hende jeg husker feil. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 Kunne heller brukt phenergan igjen da, husker ikke hvordan de virker. Noen som har prøvd det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 38 minutter siden, stjernestøv skrev: Hva mener du? Har brukt seroquel siden 2009, før det brukte jeg imovane, phenergan, vallergan og sikkert mer jeg ikke husker. Prøvde nozinan før istedenfor seroquel og det gikk ikke, + at det er ineraksjon med metropolol. Psykiateren sa det var ikke det? Hm for noe tull. Da kunne jeg få lav puls, slapphet og svimmelhet. Vanskelig med sovemedisiner uten bivirkinger. Anonymkode: b613d...39f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vanskelig med sovemedisiner uten bivirkinger. Anonymkode: b613d...39f Hva med phenergan? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Hva med phenergan? Alt har potensielle bivirkinger. Fra Felleskatalogen: Vanlige: Døsighet, svimmelhet, munntørrhet, restless legs. Mindre vanlige: Gastrointestinale: Obstipasjon. Hjerte/kar: Hypotensjon, bloddyskrasier. Nevrologiske: Ekstrapyramidale effekter. Nyre/urinveier: Urinretensjon. Øye: Minsket tåreproduksjon, lysoverømfintlighet. Øvrige: Hodepine, mareritt. Ved lengre tids bruk kan munntørrhet medføre skader på tann- og munnslimhinne. Anonymkode: b613d...39f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alt har potensielle bivirkinger. Fra Felleskatalogen: Vanlige: Døsighet, svimmelhet, munntørrhet, restless legs. Mindre vanlige: Gastrointestinale: Obstipasjon. Hjerte/kar: Hypotensjon, bloddyskrasier. Nevrologiske: Ekstrapyramidale effekter. Nyre/urinveier: Urinretensjon. Øye: Minsket tåreproduksjon, lysoverømfintlighet. Øvrige: Hodepine, mareritt. Ved lengre tids bruk kan munntørrhet medføre skader på tann- og munnslimhinne. Anonymkode: b613d...39f Ufff. Får ta sikte på å klare meg uten noe, må vel sovne til slutt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt har potensielle bivirkinger. Fra Felleskatalogen: Vanlige: Døsighet, svimmelhet, munntørrhet, restless legs. Mindre vanlige: Gastrointestinale: Obstipasjon. Hjerte/kar: Hypotensjon, bloddyskrasier. Nevrologiske: Ekstrapyramidale effekter. Nyre/urinveier: Urinretensjon. Øye: Minsket tåreproduksjon, lysoverømfintlighet. Øvrige: Hodepine, mareritt. Ved lengre tids bruk kan munntørrhet medføre skader på tann- og munnslimhinne. Anonymkode: b613d...39f Jeg tisset jo på meg om natten av vallergan, gjør vel det av phenergan og da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 Får jeg bivirkninger om jeg kutter brått ut seroquel? 0 Siter
Marye Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Får jeg bivirkninger om jeg kutter brått ut seroquel? Det kan utløse depresjon 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 22 minutter siden, stjernestøv skrev: Får jeg bivirkninger om jeg kutter brått ut seroquel? Du bør nok trappe ned. Best å ta det opp med legen. Anonymkode: b613d...39f 0 Siter
Janus30 Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 2 timer siden, stjernestøv skrev: Klarer meg ikke uten heller. Jeg er ganske sikker på at du hadde fått et mindre behov for sovemidler hvis du hadde innarbeidet deg en fast døgnrytme hvor du står opp i 7-tiden hver dag. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.