Gå til innhold

Hva slags sofa ville du valgt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du fikk velge? Skinn (og ekte skinn eller 70/30) eller stoff, og hvorfor?

 

Sliter med å velge :) 

Anonymkode: 2075a...0f4

Jeg hadde valgt stoff. Det er fordi jeg ikke liker skinnsofaer.

Men ikke ta et valg etter andres mening. Det er du som trives med sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt stoff. Liker personlig ikke skinnsofa, synes de er kalde og glatte. Utvalget av sofastoff er stort, og mange av trekkene kan tas av og vaskes. Om jeg måtte velge skinn, hadde jeg gått for cognacfarget. Gir et varmere og mykere inntrykk enn sort. 

Men som Nicklus sier, det er du som skal trives med valget! :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid skinnsofa. Det er det beste. Jeg er klønete så det er greit å ha noe det går an å tørke av.

Anonymkode: 46a01...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg hadde valgt stoff. Det er fordi jeg ikke liker skinnsofaer.

Men ikke ta et valg etter andres mening. Det er du som trives med sofaen :)

Har ikke tenkt å gjøre det, men trenger å høre for og mot fordi jeg er usikker 

Anonymkode: 2075a...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mari- skrev:

Hadde valgt stoff. Liker personlig ikke skinnsofa, synes de er kalde og glatte. Utvalget av sofastoff er stort, og mange av trekkene kan tas av og vaskes. Om jeg måtte velge skinn, hadde jeg gått for cognacfarget. Gir et varmere og mykere inntrykk enn sort. 

Men som Nicklus sier, det er du som skal trives med valget! :) 

 

problemet jeg har med stoff er at jeg synes stoffet blir så fort slitt 😕 men jeg elsker at det kan vaskes

Anonymkode: 2075a...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid skinnsofa. Det er det beste. Jeg er klønete så det er greit å ha noe det går an å tørke av.

Anonymkode: 46a01...864

det der er jeg 100% enig i! :) 

Anonymkode: 2075a...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Om du fikk velge? Skinn (og ekte skinn eller 70/30) eller stoff, og hvorfor?

Sliter med å velge :) 

Anonymkode: 2075a...0f4

Har begge deler, og liker faktisk begge like godt. På stua har jeg en blå ullstoff-sofa, og både stoff og farge har mye å si for rommets estetiske karakter, og jeg er glad i å ha det fint rundt meg. På TV-stua har jeg Tiki skinnsofa som jeg e l s k e r å ligge og se TV i. Den er lett og luftig i uttrykket, og ser ikke ut som en en «tung» skinnsofa, slik skinnsofaer ofte gjør. Ulempen med Tiki er prisen. Jeg var heldig og fikk avslag på en utstillingsmodell og har ikke angret at jeg knallet til. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med barn skinnsofa (imitert skinn) pga lettere renhold. Evt stoff ned avtagbare trekk, nen gikk lei av å ta de av og på.

Ellers synes jeg stoffsofa gjør rommet litt "lunere". Ville også hatt hjørnesofa. Godt å sitte i hjørnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...