Gå til innhold

søvnproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sover ca. hvert annet døgn, og da opp mot 20 timer om gangen.  Så er jeg våken neste døgn, og det kommer an på hva jeg har av avtaler og slikt hvor lenge jeg er våken.

Jeg jobber fulltid, men stort sett hjemme og jeg bestemmer selv når jeg gjør jobben.  Det hender at jeg har online møter og da står jeg opp og setter meg ved datamaskinen og så sovner jeg igjen.  Jeg våkner om morgenen, men jeg føler meg dårlig.  Jeg har problemer med å komme meg til avtaler utenfor leiligheten og det hender noen ganger at jeg gir beskjed at jeg er syk.  Alle vet at tilstanden er slik at man skal ikke ut hvis man er hanglete så ingen reagerer.

Jeg sitter og jobber nå.  I øyeblikket har jeg det greit, men jeg har avtaler i morgen og den siste kl. 18.00.  Da må jeg holde meg våken og jeg tror jeg kommer til å sove utover dagen på onsdag.  Da har jeg avtale kl. 14.00 som jeg MÅ komme meg til.

Jeg trodde at dette kom av at jeg brukte seroquel og så byttet jeg over til vallergan på våren.  Nå i august begynte jeg å droppe vallergan og sove uten.  Det går fint, men har ikke endret på noe.

Jeg har lyst å bli normal.  Jeg er godt voksen, og har ikke lyst å bruke resten av livet mitt i senga.  Jeg har ikke snakket med fastlegen om dette.  De fleste, om ikke alle, sier og vil si at det er bare å stå opp om morgenen.

Anonymkode: 9f598...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...