AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 Jeg har så lyst. Savner å snakke med noen. Er 20år siden jeg snakket med noen andre enn helsevesenet og remamannen nå. Anonymkode: cc92f...079 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 Jeg ringte politiet og spurte men de bare satt meg over til legevakta. Ingen hjelp til planen min Anonymkode: cc92f...079 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst. Savner å snakke med noen. Er 20år siden jeg snakket med noen andre enn helsevesenet og remamannen nå. Anonymkode: cc92f...079 Hvilke diagnoser har du? Anonymkode: 08b19...a00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 Politiet bryr seg ikke om folk gjør kriminelle ting for å havne i fengsel. Ikke legevakta heller Anonymkode: cc92f...079 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 De på legevakta er bare noen hissigpropper. Spesielt han ene gubben blir dritsint når politiet overfører meg til legevakta og kjefter i vei om hvor fæl jeg er. Som våger å ta kontakt med legevakta for i hans øyne unødvendig kontakt Anonymkode: cc92f...079 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 Syns han gubben er unødvendig fæl. Har mest lyst til å knuse vinduet hans Anonymkode: cc92f...079 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 I fengsel kan man fåen egen familie og venner Anonymkode: cc92f...079 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 Det er litt dumt at man ikke kan bestille fengselsplass akkurat som man går til legen å bestiller innleggelse på psyken. I fengsel må man liksom gjøre alvorlig krimmen for å komme til. Jeg er for rik til å gjøre mindre alvorlige lovbrudd for da får man bare bot og jeg er rik. Da må man gjøre alvorligere ting Anonymkode: cc92f...079 0 Siter
frosken Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst. Savner å snakke med noen. Er 20år siden jeg snakket med noen andre enn helsevesenet og remamannen nå. Anonymkode: cc92f...079 Hvis du ikke ønsker å bo alene, så kan du kanskje søke kommunen om plass i en "psykiatribolig"? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 Har DOL blitt stedet for intellektuelle totalhavari? Anonymkode: 116f5...9b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 39 minutter siden, frosken skrev: Hvis du ikke ønsker å bo alene, så kan du kanskje søke kommunen om plass i en "psykiatribolig"? Jo men da bor man vel alene da også Anonymkode: cc92f...079 0 Siter
frosken Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo men da bor man vel alene da også Anonymkode: cc92f...079 Noen steder legges det opp til en del fellesskap. 0 Siter
Admin Skrevet 10. september 2020 Skrevet 10. september 2020 Tråden er ryddet for personangrep, brukerangrep og svar til dette. Admin 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 11. september 2020 Skrevet 11. september 2020 Ser at admin slettet mitt innlegg fordi jeg foreslo en upassende tittel på en eller annen, men da gis jeg mulighet til å utddype mer det jeg følte var det viktigste budskapet mitt i innlegget - og beklager om det ikke kom helt frem - som var at: Vær forsiktig TS så du ikke blir utnyttet av kyniske på nettet som ser sårbarheter hos andre som de er umenneskelige nok til å utnytte. Det handler ikke om at du er dum, lavere fungerende e.l., i samfunnet er det plass til alle - til og med deg og meg og det er ikke verst - men andre ser en eller annen liten svakhet i deg som de vet å utnytte til fulle. Det er aldri mobbeofferets feil at han eller hun blir mobbet, men her må den som står bak ta sitt ansvar bevisst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.