Gå til innhold

Hvor lenge er det siden du


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel rundt 30 år siden sist nå. Da moren min hadde født meg på sykehuset snakket barnepleieren til meg. Moren min la meg ut i skogen for å dø da vi dro fra sykehuset, hun sa hadet. Siden har ingen snakket med meg. Jeg overlevde dog og har greid meg selv siden da. Men har aldri snakket med noen og andre har aldri snakket med meg siden den hustrige oktoberkvelden for snart 30 år siden. 

Anonymkode: bca69...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 år siden her. 20år siden jeg hadde en venn sist og etter det har jeg aldri hatt noen venner. Er helt alene

Anonymkode: 2e478...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med noen andre enn helsevesenet og remamannen? (telefon inkludert) 

Anonymkode: 2e478...165

Har gått noen år ja.

Anonymkode: b238a...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel rundt 30 år siden sist nå. Da moren min hadde født meg på sykehuset snakket barnepleieren til meg. Moren min la meg ut i skogen for å dø da vi dro fra sykehuset, hun sa hadet. Siden har ingen snakket med meg. Jeg overlevde dog og har greid meg selv siden da. Men har aldri snakket med noen og andre har aldri snakket med meg siden den hustrige oktoberkvelden for snart 30 år siden. 

Anonymkode: bca69...b17

Godt gjort å lære deg selv å skrive, lese, bruke pc finne mat og slike ting kudos!

Anonymkode: 72d5a...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt gjort å lære deg selv å skrive, lese, bruke pc finne mat og slike ting kudos!

Anonymkode: 72d5a...2a7

Takk! 😇 Ja, det var tøffe tak. Levde på kongler og frø de første årene. Men jeg kom meg gjennom det! 👍😊

Skriving, lesing og sånt lærte jeg meg faktisk ikke før i fjor. Jeg ble funnet av en elgjeger som tok meg med hjem og gjorde meg til det mennesket jeg opprinnelig var ment til å være. Så ja, jeg tar stolt imot kudosen, for jeg har jammen meg jobbet hardt og kommet langt på veldig kort tid! 😇

Anonymkode: bca69...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! 😇 Ja, det var tøffe tak. Levde på kongler og frø de første årene. Men jeg kom meg gjennom det! 👍😊

Skriving, lesing og sånt lærte jeg meg faktisk ikke før i fjor. Jeg ble funnet av en elgjeger som tok meg med hjem og gjorde meg til det mennesket jeg opprinnelig var ment til å være. Så ja, jeg tar stolt imot kudosen, for jeg har jammen meg jobbet hardt og kommet langt på veldig kort tid! 😇

Anonymkode: bca69...b17

Men snakket ikke den elgjegeren med deg da? Da lyver du jo når du skriver at du ikke har snakket med noen på 30år...

Anonymkode: 2e478...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som har så behov for at noen passer på deg hele tiden at fengsel virker som det beste alternativet.

Anonymkode: 313fd...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men snakket ikke den elgjegeren med deg da? Da lyver du jo når du skriver at du ikke har snakket med noen på 30år...

Anonymkode: 2e478...165

Okei... 29 år daaah! 😇

Anonymkode: bca69...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som har så behov for at noen passer på deg hele tiden at fengsel virker som det beste alternativet.

Anonymkode: 313fd...89a

Ikke hele tiden. Bare 1 gang i døgnet 😛

Anonymkode: 2e478...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hele tiden. Bare 1 gang i døgnet 😛

Anonymkode: 2e478...165

Få deg en partner da vel eller en hund som er trent. (sånn som handikappede kan ha) Det blir nok litt dyrt, men du investerer vel lett i det. Du skriver jo ørten innlegg til dagen om dette.

Anonymkode: 313fd...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei... 29 år daaah! 😇

Anonymkode: bca69...b17

OK, så grunnleggende hoderegning står det dårlig til med ser jeg. Hva tenker du å fylle dagene med i fengselet når du ikke har internettforbindelse? Den goden nyter man ikke godt av der må vite :)

Anonymkode: 4883a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel rundt 30 år siden sist nå. Da moren min hadde født meg på sykehuset snakket barnepleieren til meg. Moren min la meg ut i skogen for å dø da vi dro fra sykehuset, hun sa hadet. Siden har ingen snakket med meg. Jeg overlevde dog og har greid meg selv siden da. Men har aldri snakket med noen og andre har aldri snakket med meg siden den hustrige oktoberkvelden for snart 30 år siden. 

Anonymkode: bca69...b17

Det er deg og Mowgli liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei... 29 år daaah! 😇

Anonymkode: bca69...b17

Men elgjegeren fant deg jo for et år siden. Du er skikkelig dårlig på å fortelle røverhistorier 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...