Gå til innhold

Schizofrent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det tegn for schizofreni at man hører en skummel stemme som sier navnet ditt og det frembringer enorm angst 

Man blir redd noe skal komme og ta deg. 
 

har masse andre symptomer også. Diagnose forandret fra bipolar til schizoaffektiv 

Anonymkode: 3d4af...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det tegn for schizofreni at man hører en skummel stemme som sier navnet ditt og det frembringer enorm angst 

Man blir redd noe skal komme og ta deg. 
 

har masse andre symptomer også. Diagnose forandret fra bipolar til schizoaffektiv 

Anonymkode: 3d4af...a80

Noen har sagt navnet mitt mange ganger med ulike stemmer, noen ganger skummelt og andre ganger barnestemme. Barnestemmene har også sagt mamma. Jeg har hatt diagnosen schizofren men ble omgjort til schizoaffektiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det tegn for schizofreni at man hører en skummel stemme som sier navnet ditt og det frembringer enorm angst 

Man blir redd noe skal komme og ta deg. 
 

har masse andre symptomer også. Diagnose forandret fra bipolar til schizoaffektiv 

Anonymkode: 3d4af...a80

Ja, det kan være schizofreni/schizoaffektiv. Men kan være andre ting også. Avhengig av varighet osv. Men når de som diagnostiserer det sier schizoaffektiv så er det jo selvfølgelig det, og ikke noe annet.

Anonymkode: 7f63f...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan være schizofreni/schizoaffektiv. Men kan være andre ting også. Avhengig av varighet osv. Men når de som diagnostiserer det sier schizoaffektiv så er det jo selvfølgelig det, og ikke noe annet.

Anonymkode: 7f63f...682

Hva annet kan det være?

Anonymkode: 3d4af...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo normalt å høre stemmer innimellom. Så lenge du ikke har masse andre symptomer på schziofreni også så er du neppe det. 

Anonymkode: 06f5f...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo normalt å høre stemmer innimellom. Så lenge du ikke har masse andre symptomer på schziofreni også så er du neppe det. 

Anonymkode: 06f5f...3c9

Jeg har masse andre symptomer, men det et akkurat det med Stemmen og angsten jeg lurte på om er shizofrent

Anonymkode: 3d4af...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har masse andre symptomer, men det et akkurat det med Stemmen og angsten jeg lurte på om er shizofrent

Anonymkode: 3d4af...a80

Ja, og det sier dine behandlere er schizoaffektivt. Så da er det jo ikke noe mer å lure på. Grunnen til attt jeg skrev det kunne være andre ting var ikke ment mot deg. Men en som ikke er schizofren, kan få en reaktiv psykose, eller dersom den er kortvarig og ligner schizofreni, så kan det være en schizofreniform psykose. Noen depressive hører stemmre også. Men nå er jo du utredet og de sier schizoaffektiv, så da er det ikke noen her som kan motstride det, eller si det skyldes noe annet.

Anonymkode: 7f63f...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...