RamonaK Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Jeg er hypoman, men nå virker det som om det er i ferd med å utvikle seg. Jeg har ikke sovet siden torsdag natt. Nå i dag har jeg begynt å se auraer og sånn igjen. Burde jeg ringe akutt amb team? Men tenk hvis det " bare" er hypomani. Hvor går grensen? Jeg økte dosen med zyprexa til 20, gjorde null forskjell. 0 Siter
Beatha Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 4 minutter siden, RamonaK skrev: Jeg er hypoman, men nå virker det som om det er i ferd med å utvikle seg. Jeg har ikke sovet siden torsdag natt. Nå i dag har jeg begynt å se auraer og sånn igjen. Burde jeg ringe akutt amb team? Men tenk hvis det " bare" er hypomani. Hvor går grensen? Jeg økte dosen med zyprexa til 20, gjorde null forskjell. Jeg synes at du bør ringe nå om du har mulighet. Husker ikke om du har type 1 eller 2, men ved type 1 er det svært viktig å få slått ned hypomanien sånn at den ikke utvikler seg til mani. AAT har tilgang på vakthavende lege/psykiater som kan fortelle deg hvilke medisiner og hvilke doser du bør ta for å komme ned. Lykke til! 0 Siter
Fru2020 Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Ring. De kan avgjøre veien videre. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 Ja du bør ringe og høre hva de anbefaler deg å gjøre. 0 Siter
RamonaK Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 2 minutter siden, Beatha skrev: Jeg synes at du bør ringe nå om du har mulighet. Husker ikke om du har type 1 eller 2, men ved type 1 er det svært viktig å få slått ned hypomanien sånn at den ikke utvikler seg til mani. AAT har tilgang på vakthavende lege/psykiater som kan fortelle deg hvilke medisiner og hvilke doser du bør ta for å komme ned. Lykke til! 2 minutter siden, Fru2020 skrev: Ring. De kan avgjøre veien videre. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Jeg har type 1. Ja, jeg tror vel egentlig det er best å ringe. Men føler meg så dum. Det er jo liksom alltid noe med meg. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 34 minutter siden, RamonaK skrev: Jeg har type 1. Ja, jeg tror vel egentlig det er best å ringe. Men føler meg så dum. Det er jo liksom alltid noe med meg. Det er mindre heldig å la være å gjøre noe - du viser ansvar for deg selv og din egen situasjon ved nå å ta grep. Du viser det både for deg selv, hjelpeapparatet og barnevernet. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 Hvordan gikk det igår? Ringte du og fikk hjelp? 0 Siter
RamonaK Skrevet 13. september 2020 Forfatter Skrevet 13. september 2020 7 timer siden, Fru2020 skrev: Hvordan gikk det igår? Ringte du og fikk hjelp? Nei, de sa det ikke var lurt. 0 Siter
RamonaK Skrevet 13. september 2020 Forfatter Skrevet 13. september 2020 @kupton hva ville du anbefalt for borderline, MBT eller dbt? 0 Siter
kupton Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 Borderline er så mangfoldig. Det må gjøres en individuell vurdering av hva det er viktigst å ta tak i. dbt(Linehan) ble spesielt utviklet for de med uttalt selvskadeadferd. 0 Siter
RamonaK Skrevet 13. september 2020 Forfatter Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, kupton skrev: Borderline er så mangfoldig. Det må gjøres en individuell vurdering av hva det er viktigst å ta tak i. dbt(Linehan) ble spesielt utviklet for de med uttalt selvskadeadferd. Ja jeg vet ikke om det jeg holder på som selvskading, mye sex involvert, knuse ting. Rus for å slippe unna følelser. Kutter meg og sånn er noe jeg gjør veldig sjeldent. 0 Siter
Admin Skrevet 14. september 2020 Skrevet 14. september 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Admin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.