AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qAnAWz/vi-valgte-livet Og det er de sikre på at de har gjort for all framtid, altså? Jeg har valgt livet mange ganger selv jeg, men problemstillingen (leve eller dø) kommer likevel opp igjen gang på gang. Anonymkode: cf85c...06d 1 Siter
Beatha Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 Ikke meninga å poste som anonym. 0 Siter
RamonaK Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 Ja , det er jeg enig i. Det er det samme med meg,, hver gang jeg blir deprimert dukker problemet opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 Ja der ser an hvor mye det betyr å ha en familie, samboer, venner og barn rundt en. De som ikke har dette havner langt inn i ensomheten og da kan veien bli kort til selvmord. Anonymkode: 296f3...e20 0 Siter
Beatha Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja der ser an hvor mye det betyr å ha en familie, samboer, venner og barn rundt en. De som ikke har dette havner langt inn i ensomheten og da kan veien bli kort til selvmord. Anonymkode: 296f3...e20 Jeg er enig i at de faktorene du nevner kan virke preventivt i mange tilfeller, men de er også for mange ikke nok når sykdommen depresjon herjer med en. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qAnAWz/vi-valgte-livet Og det er de sikre på at de har gjort for all framtid, altså? Jeg har valgt livet mange ganger selv jeg, men problemstillingen (leve eller dø) kommer likevel opp igjen gang på gang. Anonymkode: cf85c...06d Minner meg litt om AA, hver dag ta aktivt valg om å ikke drikke 🙂 Anonymkode: cca7d...cee 0 Siter
Beatha Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Minner meg litt om AA, hver dag ta aktivt valg om å ikke drikke 🙂 Anonymkode: cca7d...cee Ja, kan nok minne litt om det for noen. For meg er det litt annerledes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.