Gå til innhold

Hvorfor må noen drive å vise «insta vs virkelighet» bilder av seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Følger ei som er litt modell på insta. Ikke kjendis, men hun har jobbet som det. Hun la ut bilde av seg der hun tok bilde for et blad. Så skriver hun at dette er henne etter 2 timer hår og makeup, bodymakeup, suger inn magen og riktig lys og pose. På andre bilde stod mage litt ut, ellers var håret helt greit.. så skjønner ikke hvorfor hun skrev «mest hair». 
Hun har mange slike innlegg, og jeg blir litt oppgitt over slik. 
Tenkte at hun må se veldig dårlig ut om alt det der skulle til før hun kunne ta bilde. 
Gjør hun det for andres dårlige selvbilde? Jeg er slik tynn som hun «shamer», og det er faktisk ikke mitt problem at folk hater bilringene sine.. 

Anonymkode: f6b48...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel mer for å opplyse om at slike fotografier ikke er sånn man ser ut 100% av tiden. Det er stort kropppress og mang unge jenter tror at photoshoppede bilder er ekte vare med glatt hud, ingen rynker, ingen merker på kroppen eller noe.

Er helt lov å ha sånn kropp også uten støsj og photoshop, men det er i 99% av tilfellene ikke slik kropp folk har.

Anonymkode: d4c90...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel mer for å opplyse om at slike fotografier ikke er sånn man ser ut 100% av tiden. Det er stort kropppress og mang unge jenter tror at photoshoppede bilder er ekte vare med glatt hud, ingen rynker, ingen merker på kroppen eller noe.

Er helt lov å ha sånn kropp også uten støsj og photoshop, men det er i 99% av tilfellene ikke slik kropp folk har.

Anonymkode: d4c90...89d

Greit at folk kan redusere kroppspress, men hun var jo helt lik seg på eksemplene. Bare at «modellbildet» var tatt forfra, og det ekte fra siden. Hun var jo omtrent identisk. Hva om jeg hadde gjort noe slik? Jeg er sånn syltynn person som kanskje 5% av befolkningen er. Har ingen bilringer når jeg sitter osv... hadde det blitt ramaskrik om jeg la ut før og etter bilde?

Anonymkode: f6b48...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit at folk kan redusere kroppspress, men hun var jo helt lik seg på eksemplene. Bare at «modellbildet» var tatt forfra, og det ekte fra siden. Hun var jo omtrent identisk. Hva om jeg hadde gjort noe slik? Jeg er sånn syltynn person som kanskje 5% av befolkningen er. Har ingen bilringer når jeg sitter osv... hadde det blitt ramaskrik om jeg la ut før og etter bilde?

Anonymkode: f6b48...07f

Hvis ikke du normalt legger ut bilder hvor du poserer slik at du før større rompe, smalere midje, smalere ansikt o.s.v. så har det vel ingen mening? Men om hun var helt lik på bildene så ser jeg ikke helt grunnen, hva var da vitsen med makeup. bodymakeup, posering o.l. Bortkasta tid tenker jeg da..

Anonymkode: d4c90...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...