Gå til innhold

Siden jeg har plaga dere...


Villanda

Anbefalte innlegg

... i lang tid med mas om det: TMS fra fredag neste uke. Den legesamtalen er jo nesten en vits. Var der 5 minutter. Hun spurte bare om noen få ting der alt, bortsett fra om suicidaltanker stod i henvisningen. Jeg har ikke suicidaltanker nå, selv om jeg begynner frykte at dette aldri går over. Frykter det, men klarer fortsatt å klamre meg til håpet om at det går over denne gangen også. Jeg hadde ikke behov for å snakke lenger med den legen, det er ikke det. Var der jo bare for å få klarsignal til å starte med TMS, og det fikk jeg. Men mye tid, to munnbind, penger til to bussbilletter og en del energi oppbrukt for så lite. Kunne tatt det over telefon. Neida, jeg er "glad" for å få den behandlingen. Der er hovedsaken. 

Legen jeg trudde var dement og som lukta sist jeg var der, var nok slutta. Den nye så ut som hun gikk i pyjamas og så dårlig ut hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...