Gå til innhold

Hvordan vite om det er diagnosen som setter en stopper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler noen ganger det ikke er diagnosen min (Asperger) som ødelegger, men kanskje frekvensene. Føler vi alle er født med frekvenser, for man ser hva enkelte er mottagelige for i livet. Noen klarer det å lure seg unna veldig ofte feks, noen er uflaksmennesker, noen tiltrekkes kriminalitet, noen er bare kjedelige og noen prøver og prøver og får ting aldri til. Saken er at jeg føler frekvensene mine kræsjer med ønskene mine og vil ikke ha frekvensene mine. Er ikke vits å leve dersom jeg skal fortsette slik. 
 

Føler meg også talentløs som ikke klarer å komme meg videre. 

Anonymkode: cb44e...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler noen ganger det ikke er diagnosen min (Asperger) som ødelegger, men kanskje frekvensene. Føler vi alle er født med frekvenser, for man ser hva enkelte er mottagelige for i livet. Noen klarer det å lure seg unna veldig ofte feks, noen er uflaksmennesker, noen tiltrekkes kriminalitet, noen er bare kjedelige og noen prøver og prøver og får ting aldri til. Saken er at jeg føler frekvensene mine kræsjer med ønskene mine og vil ikke ha frekvensene mine. Er ikke vits å leve dersom jeg skal fortsette slik. 
 

Føler meg også talentløs som ikke klarer å komme meg videre. 

Anonymkode: cb44e...87e

Jeg har gitt opp forlengst. Når en ikke er på riktig frekvens med noen nytter det ikke. 

Anonymkode: b9a77...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt opp forlengst. Når en ikke er på riktig frekvens med noen nytter det ikke. 

Anonymkode: b9a77...e29

Ikke med NOEN, men frekvens i livet. Altså virker det som meningen i mitt liv ikke skulle skje likevel. Siden jeg var barn har jeg følt langt inni meg hva jeg skulle. Og så var det som om livet prøvde å fortelle meg at det var dette jeg skulle, men jeg hadde ikke så veldig lyst. Men ga en sjanse og følte meg i live. Men så stenges dørene på en måte. Som om jeg må tilbake og være kjedelig fordi familien og alle på stedet jeg er fra er det (i følge meg), sier ikke at jeg bestemmer at de ER kjedelige. Men jeg klarer bare ikke et slik type liv. Men nå ser jeg ikke frem til noe. For nå skal jeg bare leve fordi hjertet banker dessverre, et liv jeg ikke trives 

Anonymkode: cb44e...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke med NOEN, men frekvens i livet. Altså virker det som meningen i mitt liv ikke skulle skje likevel. Siden jeg var barn har jeg følt langt inni meg hva jeg skulle. Og så var det som om livet prøvde å fortelle meg at det var dette jeg skulle, men jeg hadde ikke så veldig lyst. Men ga en sjanse og følte meg i live. Men så stenges dørene på en måte. Som om jeg må tilbake og være kjedelig fordi familien og alle på stedet jeg er fra er det (i følge meg), sier ikke at jeg bestemmer at de ER kjedelige. Men jeg klarer bare ikke et slik type liv. Men nå ser jeg ikke frem til noe. For nå skal jeg bare leve fordi hjertet banker dessverre, et liv jeg ikke trives 

Anonymkode: cb44e...87e

Kan du ikke flytte?

Anonymkode: b9a77...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke flytte?

Anonymkode: b9a77...e29

Flytte? Det er ikke hovedproblemet her altså. Jeg skal flytte, fordi det blir bedre enn å være her jeg er nå. Men jeg skal likevel starte et liv jeg ikke er motivert for. 

Anonymkode: cb44e...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flytte? Det er ikke hovedproblemet her altså. Jeg skal flytte, fordi det blir bedre enn å være her jeg er nå. Men jeg skal likevel starte et liv jeg ikke er motivert for. 

Anonymkode: cb44e...87e

Hva vil du?

Anonymkode: b9a77...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler noen ganger det ikke er diagnosen min (Asperger) som ødelegger, men kanskje frekvensene. Føler vi alle er født med frekvenser, for man ser hva enkelte er mottagelige for i livet. Noen klarer det å lure seg unna veldig ofte feks, noen er uflaksmennesker, noen tiltrekkes kriminalitet, noen er bare kjedelige og noen prøver og prøver og får ting aldri til. Saken er at jeg føler frekvensene mine kræsjer med ønskene mine og vil ikke ha frekvensene mine. Er ikke vits å leve dersom jeg skal fortsette slik. 
 

Føler meg også talentløs som ikke klarer å komme meg videre. 

Anonymkode: cb44e...87e

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "frekvenser"? Omtrent det samme som personlighet eller tilbøyeligheter, eller hva? Eller tenker du at frekvenser er det som andre vil kunne kalle skjebne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "frekvenser"? Omtrent det samme som personlighet eller tilbøyeligheter, eller hva? Eller tenker du at frekvenser er det som andre vil kunne kalle skjebne?

Ja, men ikke direkte skjebne heller. Jeg klarer ikke helt å tro at alt står skrevet i en stein. Frekvenser mener jeg er energiene vi er født med. Alt vi er. Hvem som er foreldrene, hvor vi vokser opp og hvilke mennesker vi får i livet. I mitt liv har isåfall mye gått i sirkler selv om det ikke var samme mennesker og steder. 
Har også vært mye slik at v legger planer men så avlyses det. Slik var det allerede fra barndommen. Når vi skulle noe jeg gledet meg til så ble det avlyst eller foreldre trakk seg. 

Anonymkode: cb44e...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...