Gå til innhold

Energi?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg kan definitivt kjenne energi i kroppen, det suser gjennom hele meg...kroppen vibrerer litt og hodet føles som det skal eksplodere. Men hvis det ikke er energi, hva er det da? Hva er forklaringen på det? Jeg kjenner det jo og vet ikke hvor det kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skjønner vel selv at det er psykt ellers så hadde du vel ikke skrevet om det i psykiatriforumet. Hva vil du ut av det? 

Anonymkode: 1b7d2...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner vel selv at det er psykt ellers så hadde du vel ikke skrevet om det i psykiatriforumet. Hva vil du ut av det? 

Anonymkode: 1b7d2...fd3

Vet at jeg er i psykiatrien og er syk i huet ja, nei vet ikke hva jeg vil ha ut av det jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg kan definitivt kjenne energi i kroppen, det suser gjennom hele meg...kroppen vibrerer litt og hodet føles som det skal eksplodere. Men hvis det ikke er energi, hva er det da? Hva er forklaringen på det? Jeg kjenner det jo og vet ikke hvor det kommer fra. 

Er ikke dette psykose symptomer?

Anonymkode: 82b8b...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette psykose symptomer?

Anonymkode: 82b8b...9ec

Jeg lurer på om flere har sånne fenomener i kroppen? Som en strøm som går gjennom kroppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker jo litt på en film jeg så som ungdom "scanners", der scannet noen hodet til en annen til det sprengte. Føler jo at noen scanner meg når det skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg lurer på om flere har sånne fenomener i kroppen? Som en strøm som går gjennom kroppen? 

Det er ikke normalt.

Anonymkode: 82b8b...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får man høre det "Solen skinner og der ligger du, har du tenkt å ligge i sofaen hele dagen. Kom å bli med å gå på tur, andre er ute og nyter været mens du ligger der" sa sønnen min. Så da ble det tur :) Og vi satt ute å spilte geni en stund også, så da har jeg fått luftet meg i dag takket være han. Snill sønn ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Her får man høre det "Solen skinner og der ligger du, har du tenkt å ligge i sofaen hele dagen. Kom å bli med å gå på tur, andre er ute og nyter været mens du ligger der" sa sønnen min. Så da ble det tur :) Og vi satt ute å spilte geni en stund også, så da har jeg fått luftet meg i dag takket være han. Snill sønn ❤️ 

Så bra! Men har ikke rollene blitt bytte om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

Så bra! Men har ikke rollene blitt bytte om?

Hvilke roller? Når barna er voksne er de voksne. 

Anonymkode: 9d270...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fionys skrev:

Så bra! Men har ikke rollene blitt bytte om?

Jeg tar da meg av han også og er omsorgsfull, vi er snille med hverandre. Skal du ikke skrive det til de som har voksne barn som lager middag til dem ? Er ikke rollene byttet litt om da hehe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke roller? Når barna er voksne er de voksne. 

Anonymkode: 9d270...a0f

Ja når barn er voksne så er de voksne, men for meg er barna mine, barna mine selv om de er voksne. Det er jo ikke alle som tenker slik.

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg tar da meg av han også og er omsorgsfull, vi er snille med hverandre. Skal du ikke skrive det til de som har voksne barn som lager middag til dem ? Er ikke rollene byttet litt om da hehe? 

Du har helt rett, var egentlig ikke på den måten jeg mente. Vet at du er omsorgsfull for dine barn selv om du har dine begrensninger. Vet ut i fra det du har skrevet at du er glad i dine barn og at du bryr deg og er glad i dem med de begrensinger du har. Som du selv har skrevet mange ganger tidligere så fulgte du opp barna dine godt da de var yngre. Det at barna viser omsorg for deg er en bra egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Fionys skrev:

 

Du har helt rett, var egentlig ikke på den måten jeg mente. Vet at du er omsorgsfull for dine barn selv om du har dine begrensninger. Vet ut i fra det du har skrevet at du er glad i dine barn og at du bryr deg og er glad i dem med de begrensinger du har. Som du selv har skrevet mange ganger tidligere så fulgte du opp barna dine godt da de var yngre. Det at barna viser omsorg for deg er en bra egenskap.

Takk :) Ja jeg syns det er en fin egenskap at voksne barn klarer å vise omsorg for andre, det er jo bra når de selv en gang får barn og dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Ja jeg syns det er en fin egenskap at voksne barn klarer å vise omsorg for andre, det er jo bra når de selv en gang får barn og dame. 

Det er en kjempefin egenskap! :) Mye viktigere enn mye annet. Sønnen min er i ferd med å utdanne seg til helsefagarbeider og er i ferd med utdanning, praksis og han har fast deltidsjobb i samme bransje ved siden av og stortrives! Jeg er kjempestolt av den gode, snille og omtenksomme gutten min. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er en kjempefin egenskap! :) Mye viktigere enn mye annet. Sønnen min er i ferd med å utdanne seg til helsefagarbeider og er i ferd med utdanning, praksis og han har fast deltidsjobb i samme bransje ved siden av og stortrives! Jeg er kjempestolt av den gode, snille og omtenksomme gutten min. ❤️ 

Ja det er fint med sånne omsorgsfulle sjeler som våre sønner ❤️ Min sønn er helsefagarbeider og får mye skryt på jobben, folk skryter til både oss og til besteforeldre. Må si jeg er stolt, det er flott med menn/gutter i slike yrker. De trenger det der, de eldre setter stor pris på han. Jaja, noen er jo sinte uansett hva, da er det viktig med tålmodighet og ta ting med godt humør. Det gjør sønnen min :) Det er på en dement avdeling, han har fått mye erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...