Gå til innhold

Være Schizofren uten å vite?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er noen ganger redd for at jeg er schizofren. Har tankeforstyrrelser, altså lever meg veldig inn i tankene mine. Jeg diskuterer ofte med andre og meg selv i tankene, men hører ikke bokstavelig talt stemmer. Jeg går ikke og snakker.. jeg blir heller ikke sint på folk for noe de bare har gjort i tankene mine slik at jeg går og beskylder dem for det. Men kan jeg likevel ha mild schizofreni? 

Anonymkode: 7b907...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du negative symptomer som sosial tilbaketrekning, apati, manglende motivasjon og depresjon? 

Anonymkode: cce91...113

Ja

Anonymkode: 7b907...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er noen ganger redd for at jeg er schizofren. Har tankeforstyrrelser, altså lever meg veldig inn i tankene mine. Jeg diskuterer ofte med andre og meg selv i tankene, men hører ikke bokstavelig talt stemmer. Jeg går ikke og snakker.. jeg blir heller ikke sint på folk for noe de bare har gjort i tankene mine slik at jeg går og beskylder dem for det. Men kan jeg likevel ha mild schizofreni? 

Anonymkode: 7b907...98f

Hva mener du med at du har tankeforstyrrelser? 

Det å ha en indre dialog med seg selv hvor man også argumenterer mot hva andre har sagt, anser jeg i utgangspunktet for å være normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...