Gå til innhold

Innleggelsesgrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er deprimert og det blir bare tyngre. Har veldig mange skumle og ekle tanker også som gjør meg redd. Vet faen ikke hva som skjer med meg.. Er det grunn nok til å be om innleggelse? Føler at det er tryggere der enn å være hjemme. Men det største problemet er denne enorme slitenheten hvor jeg ikke orker noen ting omtrent. Jeg orker ikke at mannen min snakker til meg en gang, jeg vil bare være i fred. Kunne ønske jeg var usynlig. BP1

Anonymkode: dfef2...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er deprimert og det blir bare tyngre. Har veldig mange skumle og ekle tanker også som gjør meg redd. Vet faen ikke hva som skjer med meg.. Er det grunn nok til å be om innleggelse? Føler at det er tryggere der enn å være hjemme. Men det største problemet er denne enorme slitenheten hvor jeg ikke orker noen ting omtrent. Jeg orker ikke at mannen min snakker til meg en gang, jeg vil bare være i fred. Kunne ønske jeg var usynlig. BP1

Anonymkode: dfef2...e27

Ikke helt svar på det du spør om, men har det nylig blitt vurdert om du trenger annen medisinering enn tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Ikke helt svar på det du spør om, men har det nylig blitt vurdert om du trenger annen medisinering enn tidligere?

Ikke så veldig lenge siden det ble gjort endringer i medisineringen. I sommer kuttet de ut AD fordi jeg var hypoman, og så ble AP økt. Har vært sånn siden. 

Anonymkode: dfef2...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så veldig lenge siden det ble gjort endringer i medisineringen. I sommer kuttet de ut AD fordi jeg var hypoman, og så ble AP økt. Har vært sånn siden. 

Anonymkode: dfef2...e27

Når du er såpass dårlig, så synes jeg medisinvurdering kanskje er det som haster mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, frosken skrev:

Når du er såpass dårlig, så synes jeg medisinvurdering kanskje er det som haster mest. 

Ja, får ringe dem i morgen. Men det sa jeg i går og dagen før det også. Blir ikke ferdig til å få ringt. Men jeg må jo få gjort det. 

Anonymkode: dfef2...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarer å ta kontakt med lege i morgen. Det høres ikke greit ut å ha det slik som du har det. Om legen vurderer det alvorlig nok kan du jo evt. få et opphold mens du venter på at medisinene fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, frosken skrev:

Når du er såpass dårlig, så synes jeg medisinvurdering kanskje er det som haster mest. 

Vi bare presisere at da jeg skrev "Har vært sånn siden", mente jeg medisineringen. Men det skjønte du sikkert. 

Nå har jeg skrevet en sms til behandlers arbeidstelefon som hun kommer til å se når hun kommer på jobb i morgen. Erfaringsmessig blir jeg tilbudt en akuttime for vurdering, og det er jo bra.  

Anonymkode: dfef2...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bare presisere at da jeg skrev "Har vært sånn siden", mente jeg medisineringen. Men det skjønte du sikkert. 

Nå har jeg skrevet en sms til behandlers arbeidstelefon som hun kommer til å se når hun kommer på jobb i morgen. Erfaringsmessig blir jeg tilbudt en akuttime for vurdering, og det er jo bra.  

Anonymkode: dfef2...e27

Bra at du fikk gjort det. 

Til det du egentlig spurte om i denne tråden, så vil det ikke være noe galt å be om at det vurderes en innleggelse også. Jeg bare mener at det å få en medisinvurdering i din situasjon bør kunne skje raskt, og kan også gjøres helt uavhengig av om du ber om en innleggelse eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, frosken skrev:

Bra at du fikk gjort det. 

Til det du egentlig spurte om i denne tråden, så vil det ikke være noe galt å be om at det vurderes en innleggelse også. Jeg bare mener at det å få en medisinvurdering i din situasjon bør kunne skje raskt, og kan også gjøres helt uavhengig av om du ber om en innleggelse eller ikke. 

Ja. Jeg skjønte hva du mente, og du har helt rett. Endringer i medisiner er vel det viktigste med min lidelse, men begge deler vil nok bli vurdert i morgen. 

Jeg kjenner at jeg er veldig takknemlig for at jeg er innunder DPS og derfor kan få rask hjelp når det er noe. :)

Anonymkode: dfef2...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...