J.R. Skrevet 23. september 2020 Skrevet 23. september 2020 (endret) Jeg har begynt hos et nytt DPS da jeg har flyttet. Nå kan jeg se journalen min på helsenorge. Der står det: "Pasienten har gått i behandling ved..... Dps grunnet OCD vansker og tentativt psykose gjennombrudd". Hva betyr tentativt psykose gjennombrudd? Endret 23. september 2020 av J.R. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 Skrevet 23. september 2020 Tror det er at de tenker at du muligens har hatt noe psykose symptomer men at de ikke er sikker på diagnose i forbindelse med dette enda. Anonymkode: a1e1a...70e 0 Siter
Villanda Skrevet 23. september 2020 Skrevet 23. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror det er at de tenker at du muligens har hatt noe psykose symptomer men at de ikke er sikker på diagnose i forbindelse med dette enda. Anonymkode: a1e1a...70e Tentativ diagnose, foreløbig diagnose som en kan jobbe utfra, utrede 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.