Gå til innhold

Hvor ofte er dere sammen med venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Det er jo aldri lenger 😧

Jeg har ikke sett venner siden sommerferien i Juli og har ikke sett kollegaer siden mars ( utenom på Teams) Kun familie. 

Jeg lever et utrolig kjedelig liv for tiden på hjemmekontor. Deilig å slippe reiseveien, men har blitt en enstøing. Det som har holdt meg oppe er at høsten har vært så fin med turer til fjells. En med sønnen og flere med samboer. 

Men på lørdag skal vi for første gang på lenge ha 2 vennepar her. Det skal bli utrolig deilig og spise, skravle, drikke vin og høre på musikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer. To eller Tre ganger ila de siste 7 dager. Ikke så lenge ad gangen. Sjeldnere når jeg har barna enn når jeg ikke har dem. Og kanskje oftere når sykmeldt for da er det lettere å få det til å passe.  Og jeg er så heldig at de vet at litt er nok når jeg er som nå.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er stort sett venn med de jeg er i kontakt med. Kolleger, naboer, andre foreldre, folk med felles hobby, familie etc. Det klarer seg egentlig.

Jeg har noen gamle venner jeg prøver å treffe noen ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 ganger i året bare. Er veldig alvorlig psykisk syk. 

Anonymkode: 

Jeg må være takknemlig ser jeg. Også i mine dårlige perioder vil mine venner møte meg, men vi snakker ikke mer om meg og min sykdom enn om den andre. Egentlig møter jeg noen når de spør hvis jeg kan og orker, ellers spør jeg ikke egentlig for å møte personene, akkurat nå for tida,  men for å røyke med noen, men det er hyggelig en stund sammen likevel,   Akkurat nå gleder jeg meg ikke til å møte folk, men kan være litt lettere der og da, bare det ikke blir for lenge. Også så heldig med mine venner at jeg kan si fra når jegtrenger være alene, uten at de blir fornærma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde et vennepar på besøk lørdag kveld. Ca et år siden de var hos oss sist. For noen uker siden var vi på hyttetur ett døgn sammen med to andre vennepar. 

Jeg tipper at vi som par  i gjennomsnitt er sosiale med venner et par-tre ganger i mnd. Men på korøvelse hver tirsdag treffer jeg jo mange, og to av disse er mine gode venninner. Så hender det at jeg treffer ei venninne på kafé, hjemme eller tur i skogen en sjelden gang, men det er ikke så ofte.

Ellers treffer jeg folk på jobb hver dag, i butikken,  i kirka etc, pluss foreldrene mine da, ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca en gang i uken med ei venninne og ca en gang i året med ei annen venninne, men så bor hun ganske langt unna da. Hun må ta to fly for å komme hit til familien og venner. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...